Skrýt menu
Skrýt formulář
  • Domů » Daně » V karanténě, přesto stále s vámi

V karanténě, přesto stále s vámi

Solitea, a.s. | 28. 04. 2020

I přes současnou složitou situaci, nebo možná právě díky ní, se nám povedlo připravit první webinář na téma Optimalizace v době krize aneb jak vylepšit cash flow. I přes to, že to byla naše „prvotina“, velmi mile nás překvapil obrovský zájem z vaší strany. Proto jsme webinář, naplánovaný na 8. 4. 2020, v rámci tohoto dne realizovali ve dvou časových oknech.

Konzultant Pavol Petráš představil aktuální téma možnosti optimalizace v době krize. Téma bylo určené pro všechny uživatele Money S4 a Money S5, kteří měli zájem naučit se interpretovat zobrazené údaje. Zaměřili jsme se i na platební disciplínu a možnosti, jak ji dokážeme zlepšit (splatnost faktur, odesílání upomínek apod.).

Během téměř dvouhodinového školení představil Pavel nastavení cash flow a podíval se s vámi i na přehled pohledávek a závazků. Dále se věnoval reportu Účetní deník, který slouží k sledování nákladů s využitím kontrolingových proměnných.

Vzhledem k tomu, že jsme během webináře zaznamenali sníženou kvalitu videa, v přiloženém linku si záznam můžete pustit znovu ve vyšší, a tedy lepší kvalitě.

Věříme, že i navzdory tomuto nedostatku, který „chlapsky“ přiznáváme, na nás nezanevřete a v našem online obyváku se s námi znovu setkáte. Kromě získávání nových vědomostí, které jsou v dnešní době rozhodně důležité, je velkou výhodou této formy vzdělávání také možnost klást otázky, na které vám naši konzultanti v reálném čase hned odpovídají.

Přečtěte si výběr těch nejzajímavějších otázek z webináře Optimalizace v době krize aneb jak zlepšit cash flow.

1. Když mám zatržené pole Použít kredit a zadanou výši kreditu, kontroluje systém ve vystavených fakturách hodnotu kreditu automaticky?

Ano, pokud si na kartě Firmy v modulu Adresář nastavíte v záložce Obchod volbu Použít kredit, na dokladech s touto firmou v hlavičce bude vždy probíhat kontrola výše kreditu.

2. Kde ve Fakturách vydaných nastavím kontrolu překročení kreditu?

Kontrola kreditu se ve Fakturách vydaných vždy vykonává automaticky. Podmínkou je, aby na kartě příslušné Firmy byl v záložce Obchod zatržený přepínač Použít kredit a současně nastavená výše kreditu. Pro další typy dokladů si funkčnost můžete aktivovat v sekci Obchod v Průvodci nastavením programu (menu Agenda).

3. Při XLS exportu analýzy v modulu BI mi program nenabízí volbu „exportovat jako data“, proč?

Tato funkce byla přidána až do verze 1.11.2.6054. Volba XLS (data) se v nabídce objeví až po aktualizaci na tuto nebo vyšší verzi.

4. Dají se někde najít názvy tabulek a sloupců pro tvorbu či úpravu datových zdrojů BI?

Tuto informaci najdete v datovém zdroji. S orientací vám pomůže dokumentace k modulu, kterou najdete na našem zákaznickém portálu v sekci Dokumentace.

5. Dá se nastavit automatické odesílání jen pro část vydaných faktur? Velmi by mi usnadnilo práci, kdyby se automaticky odesílaly pouze některé faktury.

Ano, je to možné, automatická akce se dá omezit filtrem. V případě potřeby se, prosím, obraťte na pracovníky naší technické podpory, kteří vám v rámci servisního zásahu můžou s nastavením pomoct.

6. Lze do pole pro příjemce akce CSW Automatic zadat více e-mailových adres? A je nutné je oddělit středníkem jako při odesílání elektronické pošty?

V CSW Automatic si můžete nastavit více akcí pro stejný zásuvný modul (plugin) a zadat v nich různé e-mailové adresy. Nebo, pokud chcete mít vytvořenou jen jednu automatickou akci, uveďte v ní víc adres a oddělte je středníkem a mezerou. Report pak přijde všem příjemcům.

7. Je možné ve fázi vystavení objednávky přijaté nastavit upozornění na neuhrazené pohledávky?

Ano, možné to je. V Průvodci nastavením programu si v sekci Obchod můžete kontrolu pohledávek po splatnosti individuálně určit pro Faktury vydané, Dodací listy vydané, Objednávky přijaté a Nabídky vydané.

V průběhu webináře jste nám poslali množství otázek, z nichž jsme se vám snažili zprostředkovat ty nejzajímavější. Pokud jste zde ale nenašli odpověď na otázku, která vám už delší dobu „vrtá“ v hlavě, můžete tak udělat v rámci některého z následujících webinářů. Stačí, když budete sledovat naše stránky a včas se přihlásíte, protože počet míst v našem online obyváku je limitovaný.
Pokud vás daná problematika zaujala, potřebujete pomoct s nastavením nebo se jen chcete na něco zeptat, kontaktujte nás, prosím, na lince zákaznické podpory +420 549 522 502.

  • Byly tyto informace užitečné?
  • AnoNe

Štítky článku

E-commerce

Minikurz online

Buďte
u toho