Solitea, a.s. | 22. 12. 2020
Více informací o všech možnostech automatických akcí najdete v podrobném manuálu Money S4 Automatické akce.
Nastavením tato akce si zajistíte, že se pro vybraný okruh uživatelů po uložení nové faktury vydané spustí její automatický tisk na vybrané tiskárně.
V Navigátoru v menu Administrace vyberte volbu Automatické akce.
Tlačítkem Přidat zde vytvořte novou automatickou akci.
Otevře se okno Automatické akce, kde v záložce Obecné nastavíte tisk faktur následujícím způsobem:
Následně se na kartě Automatické akce přepněte do záložky Události, kde určíte situace, za jakých se má sestava automaticky vytisknout. V našem příkladu zatrhněte, že tisk má proběhnout Po přidání záznamu. Událostí se dá vybrat i několik.
V záložce Zdroj můžete nastavit, zda se má automatická akce aplikovat jen na faktury vytvořené přímo v programu, nebo i na importované odjinud.
V záložce Uživatelé si pak zvolíte okruh uživatelů, kterým se bude akce spouštět – například můžete určit, aby se tiskly jen faktury, které vystaví pokladní, ale už ne ty, které vytvoří vaše účetní.
Tato akce vám zajistí, aby po uložení faktury byl automaticky odeslán e-mail s vámi nastaveným textem a dokladem v příloze na adresu zadanou na adresní kartě odběratele.
Příklady využití této funkčnosti ve spolupráci s modulem CSW Automatic, který vám umožní zprávy odesílat na pozadí nebo dávkově v době, kdy je vaše síť méně vytížená, najdete v Dokumentaci na Zákaznickém portálu v dokumentu Hromadné odesílání e-mailů.
Stejně jako v předchozím příkladu si otevřete kartu Automatické akce. Rovněž i zde v poli Objekt zvolte Faktury vydané.
Otevře se karta Nastavení automatického odesílání pošty, kde zadáte další podrobnosti, tak aby program odesílal e-maily v podobě, jakou požadujete:
Proto tlačítkem Opravit otevřete kartu Typ zprávy, kde zkontrolujte nastavení e-mailů. Důležitý je zejména červeně orámovaný oddíl, ve kterém musíte vyplnit jednotlivá pole tak, aby nastavení odpovídalo konfiguraci vašeho internetového připojení. Kartu pak uložte tlačítkem OK a vložte ji na kartu Automatické akce.
Následně se na kartě Nastavení automatického odesílání pošty přepněte do záložky Zpráva. Zde si nastavte text hlavičky a těla e-mailu. Můžete přitom využít zástupné znaky, které do každé zprávy dosadí konkrétní údaj (např. číslo faktury, jméno firmy, datum...), vložit připojené soubory (leták se slevovou nabídkou apod.) či přidat elektronický podpis. Při tvorbě se dají využít dříve připravené šablony.
Nakonec Nastavení automatického odesílání pošty uložte na kartu Automatické akce a ostatní záložky zde podle potřeby konfigurujte obdobným způsobem, jaký jsme popsali v minulém příkladu.
DPH Daň z příjmu Majetkové daně Daň z nemovitosti Daňové přiznání Sociální a zdravotní pojištění
29. 06. 2020
25. 07. 2019