Solitea, a.s. | 21. 06. 2018
Seznam všech novinek tradičně najdete v odkazu na konci článku.
V seznamech bankovních účtů přibyla nová funkce. U každého účtu nyní můžete kliknout na volbu místní nabídky „Skrýt záznam”, díky které vámi vybrané účty ze seznamu zmizí. Snadno tak skryjete neplatné účty a nestane se, že je někdo z vašich zaměstnanců omylem použije. Také bude díky této funkci seznam účtů mnohem přehlednější.
V seznamu účtů navíc přibyl sloupec „Popis účtu”. V něm se zobrazí libovolné poznámky, které si zapíšete do karty „Bankovní spojení”. Ideální je pro psaní poznámek, které vám usnadní orientaci v účtech, např., zda je účet eurový nebo korunový.
Nové tlačítko „Akce” v modulu reklamace vám umožní manuálně spouštět automatické akce, jako je například odesílání e-mailů s protokolem o přijetí reklamace. Získáte tak větší kontrolu nad automatickými procesy.
Po nastavení manuálního spouštění automatické akce se e-mail neodešle po změně stavu reklamace, ale bude čekat, až jeho odeslání potvrdíte novým tlačítkem. Manuální spouštění si můžete přizpůsobit nejen pro odesílání e-mailů, ale i pro další automatické akce, nad kterými chcete mít přehled, jako např. vyskladnění spotřebovaného materiálu na vyřešení reklamace nebo objednání přepravy po vyřešení reklamace.
Do adresních seznamů jsme přidali kompletní seznam akademických titulů, který nyní obsahuje všechny existující tituly. Plus máte možnost seznam titulů editovat nebo zadat nový titul přímo v kartě „Editace jména”. To se hodí v případě, že narazíte na nějaký unikátní nebo nový titul.
Díky seznamu titulů si usnadníte vyplňování formulářů nebo odesílání e-mailů a nestane se vám, že někoho ze zákazníků či partnerů špatně oslovíte.
DŮLEŽITÉ: Nové funkce a vylepšení do ERP Money přidáváme každý měsíc. Abyste měli jistotu, že ty nejdůležitější využíváte naplno, navštivte naše školení.
V evidenci dokumentů máte nyní možnost označit libovolný dokument příznakem, zda obsahuje osobní nebo citlivé údaje. Zajistíte si tak lepší orientaci v tom, které dokumenty obsahují osobní a citlivé údaje a které ne. Díky tomu můžete ovlivnit, kdo má k dokumentu přístup, nebo zákazníkovi rychle sdělit, ve kterých dokumentech jeho údaje evidujete. Příznak GDPR také můžete do dokumentů přidat hromadně pomocí funkce „Hromadné operace”.
Anonymizace bude nyní bezpečnější. Při anonymizaci se vám objeví okno s dotazem, zda chcete anonymizaci skutečně provést. Nemůže se již stát, že některé údaje anonymizujete omylem. Protože je anonymizace nevratný proces, je tento vědomý souhlas důležitý.
Pokud bude zákazník žádat anonymizaci, můžete ho ve vyhledávání osob bez vazby najít snáz než předtím. Doposud jste jméno museli zadat ve tvaru jméno, příjmení. Nyní vám systém zákazníka najde, i když ho zadáte ve tvaru příjmení, jméno.
Správci osobních údajů musí monitorovat, co se s osobními údaji děje, a nová funkce jim tento proces usnadní. V seznamu „Historie akcí” je nové tlačítko „Osobní údaje”. Po kliknutí na něj vám systém vyfiltruje všechny záznamy, které se týkají osobních údajů. Díky tomu můžete rychleji dohledat, co se s osobními údaji v daném čase dělo.
Do všech seznamů, ve kterých se pracuje s partnery, jsme přidali sloupec „Vazba na adresář”. Ten vás informuje o tom, že uvedená firma je zapsaná ve vašem adresáři. Máte tak rychlý přehled o tom, které firmy si do adresáře ještě potřebujete doplnit, protože například k nezaplaceným vydaným fakturám s partnerem bez vazby vám systém nevytvoří upomínky.
Podívejte se na kompletní souhrn všech novinek ERP Money 1.9.5.
DPH Daň z příjmu Majetkové daně Daň z nemovitosti Daňové přiznání Sociální a zdravotní pojištění
29. 06. 2020
25. 07. 2019