Solitea, a.s. | 28. 04. 2020
Konzultant Pavol Petráš představil aktuální téma možnosti optimalizace v době krize. Téma bylo určené pro všechny uživatele Money S4 a Money S5, kteří měli zájem naučit se interpretovat zobrazené údaje. Zaměřili jsme se i na platební disciplínu a možnosti, jak ji dokážeme zlepšit (splatnost faktur, odesílání upomínek apod.).
Během téměř dvouhodinového školení představil Pavel nastavení cash flow a podíval se s vámi i na přehled pohledávek a závazků. Dále se věnoval reportu Účetní deník, který slouží k sledování nákladů s využitím kontrolingových proměnných.
Vzhledem k tomu, že jsme během webináře zaznamenali sníženou kvalitu videa, v přiloženém linku si záznam můžete pustit znovu ve vyšší, a tedy lepší kvalitě.
Věříme, že i navzdory tomuto nedostatku, který „chlapsky“ přiznáváme, na nás nezanevřete a v našem online obyváku se s námi znovu setkáte. Kromě získávání nových vědomostí, které jsou v dnešní době rozhodně důležité, je velkou výhodou této formy vzdělávání také možnost klást otázky, na které vám naši konzultanti v reálném čase hned odpovídají.
Přečtěte si výběr těch nejzajímavějších otázek z webináře Optimalizace v době krize aneb jak zlepšit cash flow.
Ano, pokud si na kartě Firmy v modulu Adresář nastavíte v záložce Obchod volbu Použít kredit, na dokladech s touto firmou v hlavičce bude vždy probíhat kontrola výše kreditu.
Kontrola kreditu se ve Fakturách vydaných vždy vykonává automaticky. Podmínkou je, aby na kartě příslušné Firmy byl v záložce Obchod zatržený přepínač Použít kredit a současně nastavená výše kreditu. Pro další typy dokladů si funkčnost můžete aktivovat v sekci Obchod v Průvodci nastavením programu (menu Agenda).
Tato funkce byla přidána až do verze 1.11.2.6054. Volba XLS (data) se v nabídce objeví až po aktualizaci na tuto nebo vyšší verzi.
Tuto informaci najdete v datovém zdroji. S orientací vám pomůže dokumentace k modulu, kterou najdete na našem zákaznickém portálu v sekci Dokumentace.
Ano, je to možné, automatická akce se dá omezit filtrem. V případě potřeby se, prosím, obraťte na pracovníky naší technické podpory, kteří vám v rámci servisního zásahu můžou s nastavením pomoct.
V CSW Automatic si můžete nastavit více akcí pro stejný zásuvný modul (plugin) a zadat v nich různé e-mailové adresy. Nebo, pokud chcete mít vytvořenou jen jednu automatickou akci, uveďte v ní víc adres a oddělte je středníkem a mezerou. Report pak přijde všem příjemcům.
Ano, možné to je. V Průvodci nastavením programu si v sekci Obchod můžete kontrolu pohledávek po splatnosti individuálně určit pro Faktury vydané, Dodací listy vydané, Objednávky přijaté a Nabídky vydané.
V průběhu webináře jste nám poslali množství otázek, z nichž jsme se vám snažili zprostředkovat ty nejzajímavější. Pokud jste zde ale nenašli odpověď na otázku, která vám už delší dobu „vrtá“ v hlavě, můžete tak udělat v rámci některého z následujících webinářů. Stačí, když budete sledovat naše stránky a včas se přihlásíte, protože počet míst v našem online obyváku je limitovaný.
Pokud vás daná problematika zaujala, potřebujete pomoct s nastavením nebo se jen chcete na něco zeptat, kontaktujte nás, prosím, na lince zákaznické podpory +420 549 522 502.
DPH Daň z příjmu Majetkové daně Daň z nemovitosti Daňové přiznání Sociální a zdravotní pojištění
14. 01. 2020