Aktuální informace k současné situaci – naše služby  |změny pro podnikatele

[ERP Money 1.10.1] Grafické odlišení dodacích listů a výrobní čísla v modulu Majetek

Solitea Česká republika, a.s. | 24. 01. 2019

První letošní verze ERP Money obsahuje kromě aktuální legislativy řadu užitečných vylepšení. Usnadní vám aktualizaci cen v katalogu a umožní zobrazit náhled e-mailu odesílaného automatickou akcí.
CO VÁS ZAJÍMÁ? sklad obchod ucetnictvi system

Podívejte se na kompletní souhrn všech novinek ERP Money 1.10.1.

Novou verzi Money si nyní stáhnete na svém Zákaznickém portálu v záložce Aktualizace. V portálu rovněž můžete komunikovat s podporou, zadávat požadavky na servis nebo číst veškerou dokumentaci a návody.


sklad

Grafické odlišení dodacích listů

Ze seznamu přijatých objednávek jste zvyklí na grafické odlišení vyřízených a nevyřízených dokladů. Nyní stejnou funkcionalitu zavádíme i do seznamu dodacích listů vydaných a přijatých. Světlou barvou jsou v obou seznamech označené vyřízené doklady, tmavší barvou nevyřízené. Barevné odlišení vám usnadní rychlou orientaci v seznamech.

„Po vzoru přijatých objednávek zavádíme i do seznamu vydaných a přijatých dodacích listů grafické odlišení. Pro vaši rychlou orientaci v seznamech jsou vyřízené doklady nyní označeny světle šedým písmem.“

Marek Kaman
manažer vývoje Money S4 a Money S5

obchod

Nabídky přijaté a následná aktualizace cen

Představte si situaci, kdy vám dodavatel posílá cenovou nabídku, vy ji přijmete a následně potřebujete přepočítat ceny v katalogu. Nová funkce v ERP Money vám to výrazně ulehčí.

Stačí si v položkách konkrétní přijaté nabídky otevřít kontextové menu a zvolit Aktualizovat poslední nákupní ceny. Ceny od dodavatele se automaticky přenesou do katalogu a připočítá se k nim vaše marže. Díky tomu máte ceny v katalogu stále aktuální.

system

Náhled e-mailu odesílaného automatickou akcí

ERP Money vám usnadňuje práci pomocí mnoha automatických akcí. Například vystavíte fakturu a systém ji automaticky uloží do PDF formátu a odešle klientovi. Nově si můžete v Nastavení automatické akce zvolit, aby se vám u těchto e-mailů ukázal ještě před odesláním náhled. Díky tomu se přesvědčíte, že je vše v pořádku, a pak dáte pokyn k odeslání. Případně můžete e-mail upravit nebo zrušit jeho odeslání.

ucetnictvi

Výrobní čísla v modulu Majetek

V seznamu s názvem Vlastní majetek si nově zobrazíte sloupec Výrobní čísla. Využijete ho například při inventurách, kdy díky výrobním číslům snadno zjistíte, jestli máte všechny kusy, či který vám chybí.

Aby se vám nový sloupec zobrazil, otevřete nad hlavičkou sloupců pravým tlačítkem myši místní nabídku. Klikněte na kartu Výběr sloupců a tam si nastavíte vše potřebné.

Sestava Průměrný přepočtený počet zaměstnanců

V ERP Money najdete novou tiskovou sestavu Průměrný přepočtený počet zaměstnanců. Slouží jako podklad pro plnění povinného podílu zaměstnávání osob se zdravotním postižením, který se týká firem s více než 25 zaměstnanci. Díky této sestavě si rychle vyhotovíte potřebné podklady, kdykoliv potřebujete.

Legislativa pro rok 2019

Nezapomněli jsme ani na změny legislativy platné k 1. lednu 2019. V nové verzi ERP Money už jsou aktualizované formuláře v modulu Mzdy, seznam kombinované nomenklatury nebo položky cestovních náhrad a stravného, daňový kalendář a svátky.

Vzhledem k tomu, že firma Microsoft letos ukončí oficiální podporu některých starších produktů, ani ERP Money nebude nadále podporovat chod na těchto systémech:

  • Databázový server Microsoft SQL Server 2008 / 2008 R2 – podpora bude ukončena pravděpodobně od verze 1.10.9 (září 2019)
  • Windows Server 2008 / 2008 R2 – zřejmě od verze 1.11.1 (leden 2020)

Věnujte prosím této informaci zvýšenou pozornost a v případě nejasností kontaktujte naši technickou podporu na telefonu 549 522 502.


Podívejte se na kompletní souhrn všech novinek ERP Money 1.10.1.

Na Youtube jsme pro vás připravili několik nových videonávodů.

Důležité upozornění na technologickou změnu
V nové verzi se mění způsob ukládání uživatelských sloupců do datové podoby. Pokud jste si své vlastní uživatelské sloupce přidali do tiskových sestav, bude potřeba tyto tiskové sestavy individuálně upravit. Změna může mít také vliv na import a export dat třetích stran.
Pro vaše správce a dodavatele IT řešení jsme proto připravili krátký přehled. (Odkaz na dokument)
Pokud si nejste jisti s přechodem na novou verzi, můžete se obrátit na zákaznickou podporu na čísle 549 522 502.

Štítky článku

Aktuality, Money S4, Money S5

Manuál pro EET

Nejhledanější

DPH Daň z příjmu Majetkové daně Daň z nemovitosti Daňové přiznání Sociální a zdravotní pojištění

Oblíbené články

Daňový kalendář

01. 06. 2020
Splatnost 1. splátky daně (poplatníci s daní vyšší než 5 000 Kč s výjimkou poplatníků provozujících zemědělskou výrobu a chov ryb)
01. 06. 2020
Splatnost celé daně (poplatníci s výší daně do 5 000 Kč včetně)
01. 06. 2020
Odvod daně vybírané srážkou podle zvláštní sazby daně za duben 2020
Další termíny

Slovník pojmů

eBook plný rad z praxe

Jak vybrat účetní systém

ebook-img

Informace k současné situaci

V souvislosti se šířením onemocnění COVID-19 jsme přijali potřebná interní opatření k eliminaci možné nákazy, a tak většina našich zaměstnanců v současnosti pracuje z domu.

Chceme vás však ujistit, že naše služby držíme na stejné úrovni, na jakou jste zvyklí. To se nezmění ani v případě, že by opatření vlády trvalo delší dobu. Zákaznická podpora našich produktů bude fungovat beze změn. Každý všední den budou naši konzultanti od 8 do 17 hodin vyřizovat Vaše telefonické i písemné dotazy na:

Na linkách zákaznické podpory Money S3 a Prodejna SQL jsme připraveni vám poradit se všemi změnami v podnikatelském prostředí, které souvisejí s opatřeními vlády. Aktuální opatření sledujeme každý den.

Aktuální informace k současné situaci vám budeme přinášet také na našem blogu.