Reklamace

Všechny informace o reklamovaném zboží, spotřebovaném materiálu i provedených službách na jednom místě. S modulem Reklamace máte přehled o reklamačních řízeních – víte, v jakém jsou stavu nebo kdo je za ně zodpovědný. Rychle také zjistíte náklady a poruchovost zboží nebo kdo u vás reklamuje nejčastěji.

Popis modulu

S modulem Reklamace do svých reklamací vnesete pořádek. Na samostatných seznamech přijatých a vydaných reklamací máte detailní informace o všech reklamačních řízeních ve vaší firmě – včetně těch ukončených. Díky modulu Reklamace

  • máte seznam všech reklamací přehledně na jednom místě,
  • reklamační doklad vystavíte během chvilky,
  • víte, v jakém jsou reklamace stavu (přijatá, rozpracovaná, čeká na expedici, uzavřená),
  • víte, kdo má reklamaci na starosti,
  • můžete některé procesy reklamace automatizovat,
  • snadno spočítáte náklady na reklamace nebo poruchovost zboží.

Rychlá příprava reklamačního dokladu

Reklamační doklady můžete vytvářet jednoduchým převzetím položek přímo z jiných dokladů – například z faktur, dodacích listů nebo objednávek. Protože je modul Reklamace napojený na další moduly Money, vystavíte reklamační doklad během chvilky také ručně. Z Adresáře přenesete název klienta, ze Skladu položky reklamovaného zboží včetně výrobních čísel, ke kterým se z Ceníku doplní jejich cena, a také doplníte Reklamačního technika, který je za reklamaci zodpovědný.

Řadu procesů v reklamačním řízení automatizujete

Abyste nemuseli každý krok reklamace vyřizovat ručně, můžete si pomocí uživatelských scénářů a automatických akcí velkou část procesů zautomatizovat. Systém tak po splnění definovaných podmínek například sám změní stav reklamace, vygeneruje navazující reklamaci u dodavatele, automaticky rozešle e-maily o změně stavu reklamace nebo založí Zakázku k evidenci nákladů spojených s reklamací.

Automatické snižování zásob na skladě

Díky provázání modulů Reklamace a Sklady se vám spotřebované zboží pomocí automatické akce vyskladní ze skladu. Pokud například v rámci reklamace opravíte zákazníkovi mobilní telefon tím, že vyměníte displej, vyskladní se příslušná položka ze skladových zásob.

Široké možnosti vyhodnocení reklamací

Modul Reklamace vám díky možnosti vyhledávání nebo filtrování umožňuje vyhodnotit, který zákazník u vás reklamuje nejčastěji nebo které zboží zákazníci nejčastěji reklamují. Můžete se proto rozhodnout, zda nezměnit dodavatele nebo neukončit spolupráci s problémovými klienty.

Detailní dokumentaci k modulu Reklamace si můžete stáhnout ZDE.

Získejte modul Reklamace během chvíle

Objednejte si modul Reklamace u svého obchodníka nebo na našem obchodním oddělení na telefonu 800 776 776. Cenu tohoto i dalších modulů najdete v ceníku.

Chcete mít podnikový systém na míru?

V Money S5 vám přizpůsobíme všechny funkce a moduly tak, jak je chcete mít.

Prozkoumejte Money S5