Aktuální informace k současné situaci – naše služby  |změny pro podnikatele

Ovládněte své vnitrofiremní procesy

Nezdržujete se přenášením papírových dokumentů nebo čekáním na schválení dokladu od nadřízeného, který zrovna odjel na služební cestu. S Money S4 si nastavíte interní postupy, uděláte přehled ve všech dokumentech a nastavíte automatické procesy tak, aby se zbytečně nečekalo např. na schválení dokladů nebo autorizaci plateb.

Udělejte si pořádek v dokumentech

S Money S4 můžete všechny papírové smlouvy, dodatky, faktury nebo objednávky jednoduše digitalizovat. Správu elektronických dokumentů pak lze doplnit o nástroje vytěžování textu, abyste mohli v obsahu dokumentů fulltextově vyhledávat. Smlouvy z předloňského roku už tak nemusíte hledat v archivu, protože je do minuty najdete v Money.

K jednoduché digitalizaci dokumentů vám postačí běžný skener, nebo můžete využít dokumentový skener s aplikací KOFAX express. S tím je práce s digitální kopií ještě efektivnější. Dokumentové skenery umožnují digitalizaci více dokumentů najednou, protože systém sám rozpozná začátky a konce jednotlivých dokumentů. Díky opatření dokumentů vlastním EAN kódem je pak i přiřazení jeho digitální kopie odpovídajícímu záznamu v ERP výrazně jednodušší a rychlejší.

19

Zjednodušte opakující se procesy

Zrychlete proces schvalování dovolených, autorizace plateb nebo třeba potvrzování přijatých faktur. S Money S4 můžete tyto věci vyřizovat na dálku ze svého tabletu nebo smartphonu. Program vás navíc na všechny akce automaticky upozorní e-mailem, takže máte přehled o tom, co všechno je potřeba schválit.

Jestliže se ke schválení přesto nedostanete, můžete v Money zvolit svého zástupce. K tomu se požadavek dostane třeba 12 hodin poté, co jej vy nevyřídíte. Nestane se tak, že by firma pozdě uhradila fakturu jenom proto, že jste vy odjeli na konferenci do zahraničí a nemohli schválit platbu.

Chcete mít podnikový systém na míru?

V Money S5 vám přizpůsobíme všechny funkce a moduly tak, jak je chcete mít.

Prozkoumejte Money S5

Informace k současné situaci

V souvislosti se šířením onemocnění COVID-19 jsme přijali potřebná interní opatření k eliminaci možné nákazy, a tak většina našich zaměstnanců v současnosti pracuje z domu.

Chceme vás však ujistit, že naše služby držíme na stejné úrovni, na jakou jste zvyklí. To se nezmění ani v případě, že by opatření vlády trvalo delší dobu. Zákaznická podpora našich produktů bude fungovat beze změn. Každý všední den budou naši konzultanti od 8 do 17 hodin vyřizovat Vaše telefonické i písemné dotazy na:

Na linkách zákaznické podpory Money S3 a Prodejna SQL jsme připraveni vám poradit se všemi změnami v podnikatelském prostředí, které souvisejí s opatřeními vlády. Aktuální opatření sledujeme každý den.

Aktuální informace k současné situaci vám budeme přinášet také na našem blogu.