Aktuální informace k současné situaci – naše služby  |změny pro podnikatele

Získejte vždy aktualizovaný podnikový systém

Mějte jistotu, že svůj byznys řídíte v systému neustále pracujícím s platnou legislativou. Díky podpoře a aktualizaci (Maintenance) vám do Money S5 průběžně nahráváme všechny legislativní změny, garantujeme rychlou telefonickou a písemnou podporu a jednou měsíčně vydáme novou verzi systému s vylepšeními, které vám usnadní práci.

aktualizace-podpora

Vaše Money S5 bude vždy pracovat dle platné legislativy
Schválila vláda nový zákon, který ovlivňuje práci v Money S5? Tak to už na něm naši vývojáři pracují. Tak usilovně, aby v den nabytí účinnosti nové legislativy bylo vaše ERP připravené.

Bez Maintenance vaše Money S5 rychle zastarává - už po roce nebo dvou může být jeho používání rizikové.

Rychlá pomoc konzultanta, když ji potřebujete
Nezáleží na tom, jestli potřebujete pomoci s hromadnou úpravou ceníků, přípravou inventury nebo tvorbou jednoduchých tiskových sestav. Na telefonu a zákaznickém portálu jsme k dispozici a připraveni zodpovědět jakýkoliv váš dotaz.

Náročnější požadavky, na které rychlá telefonická či písemná podpora nestačí, vám vyřešíme v rámci individuálního servisu. To se s vámi spojí odborný konzultant a telefonicky nebo pomocí vzdáleného připojení přes TeamViewer váš požadavek vyřeší. A pokud chcete konzultanta, který vám bude neustále a okamžitě k dispozici, sjednejte si s námi servisní smlouvu.

Každý měsíc vaše Money S5 vylepšíme
Pravidelně každý měsíc vydáváme novou verzi Money, která přináší řadu zajímavých novinek a vylepšení. Některé funkce připravujeme na základě vašich požadavků, jiné vám připravujeme my.

V obou případech se ale můžete spolehnout, že vám tyto funkce ulehčí práci.

Hledáte novou verzi?

Máte Money S5 a chcete si jej aktualizovat? Přejděte do Zákaznického portálu.

Chcete, aby vaše Money S5 bylo pořád v souladu se zákony?

Objednejte si službu Maintenance na Zákaznickém portálu.

OTEVŘÍT ZÁKAZNICKÝ PORTÁL

Informace k současné situaci

V souvislosti se šířením onemocnění COVID-19 jsme přijali potřebná interní opatření k eliminaci možné nákazy, a tak většina našich zaměstnanců v současnosti pracuje z domu.

Chceme vás však ujistit, že naše služby držíme na stejné úrovni, na jakou jste zvyklí. To se nezmění ani v případě, že by opatření vlády trvalo delší dobu. Zákaznická podpora našich produktů bude fungovat beze změn. Každý všední den budou naši konzultanti od 8 do 17 hodin vyřizovat Vaše telefonické i písemné dotazy na:

Na linkách zákaznické podpory Money S3 a Prodejna SQL jsme připraveni vám poradit se všemi změnami v podnikatelském prostředí, které souvisejí s opatřeními vlády. Aktuální opatření sledujeme každý den.

Aktuální informace k současné situaci vám budeme přinášet také na našem blogu.