Individuální pomoc s pokladním softwarem kdykoliv a kdekoliv potřebujete

Ať už potřebujete pomoci s nastavením nebo servisní zásah, pomůžeme vám s Prodejnou SQL i ostatními pokladními software. Naši konzultanti vám pomůžou s nastavením vzdáleně nebo vás proškolí osobně. Abychom vám byli v případě potřeby okamžitě k dispozici, připravili jsme pro vás servisní smlouvy, které přinášejí řadu výhod.

individualni-podpora


Individuální servis je tu pro vás v těch případech, na které už rychlá zákaznická podpora přes telefon nebo e-mail nestačí. Individuální servis není součástí služby Podpora a Aktualizace.

Jednorázový servis

V rámci jednorázového individuálního servisu vám garantujeme:

  • řešení složitých a časově náročných operací - například propojení mezi Money a Prodejnou SQL, nastavení komunikace s platebním terminálem, import dat nebo aktualizaci systému.
  • technickou pomoc přes telefon, vzdálenou plochu pomocí aplikace TeamViewer nebo osobní návštěvu konzultanta.

Ceník

Vzdálený servis (Teamviewer) 380 Kč / 15 min
1 hodina práce v pracovní dny 8.00–17.00 - osobně 1 190 Kč
1 hodina práce v pracovní dny 8.00–17.00 - osobně (Prodejna SQL S4/S5) 1 500 Kč
Příplatek za výjezd k zákazníkovi bez zakoupené servisní smlouvy 500 Kč
Náklady na dopravu 10 Kč / km
příplatek v pracovní dny 17.00–20.00 50 %
příplatek v noci či mimo pracovní dny 100 %

Ceny jsou bez DPH.

Servisní smlouvy pro pravidelnou péči

Potřebujete garanci rychlého servisního zásahu? Zakupte si servisní smlouvu a získejte jistotu expresního zásahu.

S dotazy se budete moci obracet na vlastního konzultanta

Víme, že řešit jeden dotaz s různými konzultanty nemusí být vždy komfortní. Proto máte v rámci servisní smlouvy možnost získat mobilní telefonní číslo na vlastního konzultanta, který bude znát Vaši firmu a procesy. Vše tak proběhne mnohem rychleji a ušetříte spoustu času.

Naši konzultanti budou kdykoliv připraveni se k vám vzdáleně připojit

Představte si situaci, že potřebujete vystavit doklad a přestane Vám fungovat tiskárna. Zavoláte na zákaznickou linku a pokud to bude potřeba, konzultant se k Vám ihned vzdáleně připojí a situaci s Vámi vyřeší. Dokážeme tak vše vyřešit v rámci jednoho telefonického hovoru.

Zapůjčíme Vám zařízení zdarma

Prodáváme jen kvalitní a léty ověřená pokladní zařízení. I přesto se ale může stát, že budou potřebovat servisní prohlídku. Jsme připraveni i na tyto situace a po dobu servisního zákroku nebo reklamace Vám zapůjčíme náhradní zařízení zcela zdarma. Ušetříte tak denně až 400 Kč za zapůjčení.

Nadále máte jistotu aktuálního programu

Víme, jak je důležité neustále zlepšovat a přizpůsobovat program Vašim potřebám. Každé 4 měsíce rozšiřujeme Prodejnu SQL o množství nových funkcí a vylepšení. Abyste měli program aktuální, naši konzultanti Vám minimálně 1x ročně program aktualizují a provedou zálohu vašich dat. Navíc Vám všechny novinky představí a vysvětlí, jak fungují. Máte tak jistotu, že Prodejnu SQL budete využívat naplno.

Servisní práce i konzultace jsou pro vás levnější

Náklady na servisní smlouvu se vám již první rok několikrát vrátí. V rámci nových servisních smluv vám garantujeme slevu z hodinové sazby. Nově uživatelé Money S3 za hodinu servisního zásahu nebo konzultace zaplatí pouze 850 Kč, pro uživatele ERP Money stojí hodina práce 1 275 Kč.

Jak získat servisní smlouvu?

Servisní smlouva není součástí služby Podpora a Aktualizace (Maintenance). Chcete-li získat výhody, které nabízí, stačí se obrátit na naši telefonickou linku 800 776 776, kde za pár minut vše zvládneme. Nebo nám napište na posinfo@money.cz.

Vyberte si servisní smlouvu pro vaši Prodejnu SQL

Chcete zažít skutečně prvotřídní zákaznický servis?

Objednejte si ke své Prodejně SQL servisní smlouvu.

KONTAKTUJTE NÁS