Naše servisní smlouvy nabízejí řadu výhod

Ať už potřebujete pomoci s nastavením nebo servisní zásah, pomůžeme vám s Prodejnou SQL i ostatními pokladními software. Naši konzultanti vám pomůžou s nastavením vzdáleně nebo vás proškolí osobně. Abychom vám byli v případě potřeby okamžitě k dispozici, připravili jsme pro vás servisní smlouvy, které přinášejí řadu výhod.

individualni-podpora

Hlavní výhody servisních smluv

S dotazy se budete moci obracet na vlastního konzultanta

Víme, že řešit jeden dotaz s různými konzultanty nemusí být vždy komfortní. Proto máte v rámci servisní smlouvy možnost získat mobilní telefonní číslo na vlastního konzultanta, který bude znát Vaši firmu a procesy. Vše tak proběhne mnohem rychleji a ušetříte spoustu času.

Naši konzultanti budou kdykoliv připraveni se k vám vzdáleně připojit

Představte si situaci, že potřebujete vystavit doklad a přestane Vám fungovat tiskárna. Zavoláte na zákaznickou linku a pokud to bude potřeba, konzultant se k Vám ihned vzdáleně připojí a situaci s Vámi vyřeší. Dokážeme tak vše vyřešit v rámci jednoho telefonického hovoru.

Zapůjčíme Vám zařízení zdarma

Prodáváme jen kvalitní a léty ověřená pokladní zařízení. I přesto se ale může stát, že budou potřebovat servisní prohlídku. Jsme připraveni i na tyto situace a po dobu servisního zákroku nebo reklamace Vám zapůjčíme náhradní zařízení zcela zdarma. Ušetříte tak denně až 300 Kč za zapůjčení.

Nadále máte jistotu aktuálního programu

Víme, jak je důležité neustále zlepšovat a přizpůsobovat program Vašim potřebám. Každé 4 měsíce rozšiřujeme Prodejnu SQL o množství nových funkcí a vylepšení. Abyste měli program aktuální, naši konzultanti Vám minimálně 1x ročně program aktualizují a provedou zálohu vašich dat. Navíc Vám všechny novinky představí a vysvětlí, jak fungují. Máte tak jistotu, že Prodejnu SQL budete využívat naplno.

Servisní práce i konzultace jsou pro vás levnější

Náklady na servisní smlouvu se vám již první rok několikrát vrátí. V rámci nových servisních smluv vám garantujeme slevu z hodinové sazby. Nově uživatelé Money S3 za hodinu servisního zásahu nebo konzultace zaplatí pouze 690 Kč, pro uživatele ERP Money stojí hodina práce 1 275 Kč.

Jak získat servisní smlouvu?

Servisní smlouva není součástí služby Podpora a Aktualizace (Maintenance). Chcete-li získat výhody, které nabízí, stačí se obrátit na naši telefonickou linku 800 776 776, kde za pár minut vše zvládneme. Nebo nám napište na posinfo@money.cz.

Vyberte si servisní smlouvu pro vaši Prodejnu SQL

Bez Podpory
a Aktualizace
Podpora
a Aktualizace
Smlouva
PREMIUM
Smlouva
INDIVIDUAL
Telefonická a písemná podpora
Základní telefonická podpora (10 min / hovor)
Telefonická podpora - osobní konzultant
Přednostní vyřízení telefonátu
Tel. podpora s připojením přes vzdálenou plochu (do 20 min) 350 Kč 4x za měsíc
Garance řešení písemných dotazů přes Zák. portál do 18 prac. hodin do 9 prac. hodin individuální
Provozní podpora
Aktualizace  programu Prodejna SQL naším technikem, 1x za rok, zálohování
Zapůjčení pokladního HW po dobu reklamace a opravy 400 Kč / den 200 Kč / den zdarma zdarma
Stav A (nelze prodávat), garance reakce do 18 prac. hodin do 9 prac. hodin individuální
Stav B (lze prodávat s omezením, např. nefunkční čtečka EAN), garance reakce do 24 prac. hodin do 12 prac. hodin individuální
Stav C (lze prodávat, požadavek na servis, školení, nastavení HW, SW), garance reakce do 48 prac. hodin do 24 prac. hodin individuálnín
Novinky
Přístup k nejnovějším verzím programu, semináře o novinkách PSQL
Zasílání informací o novinkách Prodejny SQL (1x měsíčně)
Konzultace
Výjezd k zákazníkovi 14 Kč / km 10 Kč / km 7 Kč / km individuální
Hodinová sazba konzultací nad rámec servisní smlouvy 1 200 Kč 850 Kč 690 Kč individuální
Cena za měsíc
Prodejna SQL S3 a Sklad - 87 Kč 175 Kč individuální
Prodejna SQL Mini - 50 Kč 100 Kč individuální

Ceny jsou bez DPH.

Maintenance Smlouva
OPTIMUM
Smlouva
INDIVIDUAL
Telefonická a písemná podpora
Základní telefonická podpora (10 min / hovor)
Telefonická podpora - osobní konzultant
Přednostní vyřízení telefonátu
Tel. podpora s připojením přes vzdálenou plochu (do 20 min) 350 Kč 4x za měsíc
Garance řešení písemných dotazů přes Zák. portál do 18 prac. hodin do 9 prac. hodin individuální
Provozní podpora
Aktualizace programu Prodejna SQL naším technikem, 1x za rok, zálohování
Zapůjčení pokladního HW po dobu reklamace a opravy 200 Kč / den zdarma zdarma
Stav A (nelze prodávat), garance reakce do 18 prac. hodin do 9 prac. hodin individuální
Stav B (lze prodávat s omezením, např. nefunkční čtečka EAN), garance reakce do 24 prac. hodin do 12 prac. hodin individuální
Stav C (lze prodávat, požadavek na servis, školení, nastavení HW, SW), garance reakce do 48 prac. hodin do 48 prac. hodin individuální
Novinky
Přístup k nejnovějším verzím programu, semináře o novinkách PSQL
Zasílání informací o novinkách Prodejny SQL (1x měsíčně)
Konzultace
Výjezd k zákazníkovi 10 Kč / km 7 Kč / km individuální
Hodinová sazba konzultací nad rámec servisní smlouvy 1 500 Kč 1 275 Kč individuální
Cena za měsíc
Prodejna SQL S4 150 Kč +58 Kč individuální
Prodejna SQL S5 240 Kč +93 Kč individuální

Ceny jsou bez DPH.

Chcete zažít skutečně prvotřídní zákaznický servis?

Objednejte si ke své Prodejně SQL servisní smlouvu.

KONTAKTUJTE NÁS