K vašim službám. Za poslední rok jsme na zákaznické lince vyřídili téměř 50 000 hovorů

Téměř 50 000 hovorů a přes tisíc konzultací

Jen za poslední rok jsme na zákaznické lince odbavili 47 816 telefonických hovorů, vyřídili 4 404 vašich písemných dotazů a v 1 160 případech jsme vám pomohli formou osobní či vzdálené individuální konzultace.

„Z vaší zpětné vazby vyplývá, že 93 % z vás je s telefonickou podporou velmi spokojeno.“

Ivan Zelenák
ředitel zákaznické podpory

Zároveň děláme všechno pro to, aby vám zákaznická podpora byla k dispozici právě ve chvíli, kdy ji nejvíce potřebujete. Na telefonickou linku se na první pokus dovoláte s 96–99 % úspěšností a na spojení s operátorem průměrně čekáte jen půl minuty. Po telefonu přitom vyřešíme většinu rychlých dotazů a z vaší zpětné vazby vyplývá, že 93 % z vás je s telefonickou podporou velmi spokojeno.

Se složitějšími dotazy, které není možné vyřešit po telefonu, vám pomáháme pomocí vzdáleného připojení přes Team-Viewer a ve specifických případech pak formou individuální konzultace. Platí, že s pomocí těchto nástrojů jsme schopni vyřešit prakticky kterýkoliv váš problém.

Například v uplynulém roce jsme vám nejčastěji pomáhali s:

  • aktualizací systému,
  • přeinstalací Money S3 z jednoho počítače na druhý,
  • převodem dat z jiného systému do Money,
  • nastavením homebankingu,
  • úpravou tiskových formulářů,
  • přepočtem pořizovacích cen ve skladu,
  • založením nového roku
  • nebo obnovením zálohy dat.

Nová školení i další servisní prohlídky

Na druhou stranu si dobře uvědomujeme, že nejlepší je, když se na zákaznickou podporu vůbec nemusíte obracet, protože vše ohledně Money S3 dokážete vyřešit sami.

Proto každý rok pořádáme sérii školení, jejichž nabídku neustále aktualizujeme na základě toho, co vás nejvíce zajímá. Přidali jsme hojně žádané Školení majetku a v říjnu 2018 pak spustili nové školení s názvem Editor formulářů.

Pro váš velký zájem jsme v červenci a srpnu uspořádali také oblíbené Letní servisní prohlídky Money S3, v rámci kterých kontrolujeme například:

  • stav instalace systému,
  • správnost a integritu dat,
  • nastavení tiskových výstupů
  • nebo správnost postupů práce.

To vše s jediným cílem – abyste s Money S3 pracovali tak efektivně, jak jen to je ve vašem případě možné.

Do budoucna další videonávody

Na našem YouTube kanále Solitea, a.s. najdete přehledné videonávody, pomocí kterých například snadno založíte nový účetní rok nebo si správně nastavíte homebanking. Mnohá videa mají tisíce zhlédnutí a věříme, že vám s řadou věcí pomohou.

Za celou zákaznickou podporu Money S3 děkuji za vaši důvěru a těším se, co nás společně čeká v příštím roce.

Štítky Money S3

Nejnovější články

Zjednodušená práce se skladovými kartami v e-shopu a další praktické novinky. Stáhněte si verzi 24.400 Money S3.

Důležitá připomínka na úvod Na úvod bychom rádi upozornili uživatele Money S3 na končící podporu…

2 května, 2024

Změny a novinky Money S3 verze 24.400

Money Blíží se ukončení podpory některých operačních systémů. Na operačních systémech Windows 8 a 8,1…

2 května, 2024

Návod pro e-shopy: Jak na efektivní skladové hospodářství a oběh dokladů

Základem je propojení e-shopu a účetního systému Aby automatizace skladových procesů a oběhu dokladů mohla…

29 dubna, 2024

Jak řídit e-shop poté, co ho propojíte s účetním systémem

Proč e-shopy používají účetní programy Krabicové i open-source e-shopy dnes obsahují velké množství funkcí, díky…

29 dubna, 2024

Návod pro e-shopy: Která data potřebujete evidovat a v jakém systému

Administrace e-shopu a účetní systém – 2 hlavní místa, kde e-shopaři sbírají data K provozování…

29 dubna, 2024

Návod: Jak založit e-shop krok za krokem

Co si vyjasnit před rozjetím e-shopu Než začnete vybírat e-shopové řešení, ujasněte si svůj základní…

29 dubna, 2024

Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.

Cookie policy