Marketing

Aby se o vašem e-shopu dozvěděli potenciální zákazníci, potřebujete ho propagovat. Podívejte se, jak fungují srovnávače zboží, jak využít placenou reklamu nebo jak na SEO pro e-shop. Přihlaste se k e-mailovému odběru novinek.

Návod: Jak založit e-shop krok za krokem

Co si vyjasnit před rozjetím e-shopu Než začnete vybírat e-shopové řešení, ujasněte si svůj základní byznys plán. Co budete prodávat.…

29 dubna, 2024

10 bodů, na které je potřeba myslet před startem e-shopu

Rozmyslete si, co chcete prodávat Toto je absolutní základ. Ještě předtím, než se pustíte do dalších kroků, byste měli mít…

19 července, 2023

Porovnání e-shopových řešení

Pronajmout si e-shop nebo si postavit vlastní? Toto je základní otázka, na kterou je před samotnou tvorbou e-shopu potřeba odpovědět.…

6 října, 2020

Jak začít se srovnávači zboží

Co jsou srovnávače zboží Srovnávače zboží jsou webové stránky, na kterých můžeme vyhledat produkt a srovnat si jeho vlastnosti s…

6 října, 2020

Jak začít s placenou reklamou

Stanovení cíle a odhad nákladů Na začátku bychom si měli rozmyslet, co je cílem inzerce. Potřebujeme zvyšovat povědomí o značce…

6 října, 2020

SEO jako nástroj úspěchu

SEO je tu s námi už od 90 let minulého století. V nepravidelných intervalech (poprvé už pár let po založení…

6 října, 2020

Pozvánka na inShop festival o e-businessu v ČR (Praha, 20.9.2011)

Všem zájemcům o e-business doporučujeme akci společnosti Zoner Software, která se koná pod názvem „Největší inShop festival o e-businessu v…

29 srpna, 2011

Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.

Cookie policy