Servisní zásahy, vyžadující vzdálené připojení na váš počítač, umíme řešit efektivněji. Nemusíte už nic instalovat, nyní vám budou stačit jen tři jednoduché kroky.
Kliknete na Money -> Nápověda, kontakty -> TeamViever – vzdálený servisní zásah. Potom už konzultantovi jen nadiktujete kód, který se vám zobrazí na obrazovce a následně už se konzultant může pohybovat ve vašem prostředí Money S3.
Celé propojení nyní nezabere více než 20 vteřin.
Přesvědčte se o tom v krátkém videonávodu:
Věříme, že toto vylepšení oceníte a budete ho v rámci standardních servisních zásahů i preventivních servisních prohlídek rádi využívat.
Důležitá připomínka na úvod Na úvod bychom rádi upozornili uživatele Money S3 na končící podporu…
Money Blíží se ukončení podpory některých operačních systémů. Na operačních systémech Windows 8 a 8,1…
Základem je propojení e-shopu a účetního systému Aby automatizace skladových procesů a oběhu dokladů mohla…
Proč e-shopy používají účetní programy Krabicové i open-source e-shopy dnes obsahují velké množství funkcí, díky…
Administrace e-shopu a účetní systém – 2 hlavní místa, kde e-shopaři sbírají data K provozování…
Co si vyjasnit před rozjetím e-shopu Než začnete vybírat e-shopové řešení, ujasněte si svůj základní…
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.
Cookie policy