CRM strategie slouží k tomu, aby firma neustále zlepšovala vztah se zákazníky ve všech fázích obchodního procesu. Zabývá se například tím, jak:
S uplatněním strategie CRM pomáhá firmám specializovaný software pro řízení obchodu – typicky samostatný CRM systém nebo CRM modul v rámci informačního (ERP) nebo ekonomického systému.
CRM systémy sdružují všechna data o zákaznících a zakázkách na jednom místě, kde s nimi mohou pracovat všichni, kdo se ve firmě dostanou do kontaktu se zákazníkem. Oproti tomu firmy, které CRM nepoužívají, mají data rozmístěná po různých systémech, v tabulkách a po e-mailech.
CRM systém obsahuje:
Firmy v CRM evidují kompletní historii všech klientů – tedy záznamy ze schůzek, nabídky, objednávky, historii komunikace, objem prodeje či smlouvy. Tyto informace potom využije například:
V praxi to funguje například tak, že než obchodník vyrazí na schůzku s klientem, naplánuje si ji v kalendáři, propojí ji se zakázkou a projde si, jak probíhaly předchozí schůzky s klientem, předchozí nabídky a objednávky či jaká je úspěšnost dané zakázky.
Klíčovou výhodou CRM systému je také to, že obchodníky zbavuje administrativy, takže mohou trávit více času samotným obchodováním. A v důsledku všech zmíněných výhod CRM systém zlepšuje obchodní výsledky.
Hledáte-li účetní systém, který s CRM propojíte, vyzkoušejte si zdarma Money S3, který zvládne napojení na většinu oblíbených CRM. Po propojení můžete například exportovat vyhrané zakázky z CRM do účetního systému, kde se automaticky vytvoří objednávky a produkty odepíšou ze skladu.
Změny v nároku na odpočet daně Významnou změnou by měla být možnost uplatnění nároku na…
Důležitá připomínka na úvod Na úvod bychom rádi upozornili uživatele Money S3 na končící podporu…
Money Blíží se ukončení podpory některých operačních systémů. Na operačních systémech Windows 8 a 8,1…
Základem je propojení e-shopu a účetního systému Aby automatizace skladových procesů a oběhu dokladů mohla…
Proč e-shopy používají účetní programy Krabicové i open-source e-shopy dnes obsahují velké množství funkcí, díky…
Administrace e-shopu a účetní systém – 2 hlavní místa, kde e-shopaři sbírají data K provozování…
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.
Cookie policy