podrobný rozbor aktuálních problematických ustanovení zákona o DPH (novely leden, květen, červenec a září 2020)
nově definované podmínky pro osvobození dodání zboží do jiného členského státu a konsignační sklady
omezení zdanění nájmu nemovitostí od ledna 2021
chystané změny v zásilkovém prodeji zboží v EU i zboží dovezeného ze třetích zemí
Ing. Ivana Langerová také probere vybrané změny účinné od dubna 2019, které činí v praxi problémy (např. časové souvislosti oprav základu daně a DPH, opravy daně u nedobytných pohledávek, úprava odpočtu u významných oprav nemovitosti).
BONUSOVÉ TÉMA: Kdo jsou "iDoklad pozitivní" účetní a proč byste měli být pozitivní i vy? - představí Jan Kriváň, produktový manažer iDokladu
Studijní materiály
budou ke stažení po přihlášení do online semináře
Online konzultace s lektorkou
budou po skončení přednášky možné pomocí online komunikačního nástroje Teams (není potřeba nic instalovat, jednoduše obdržíte link, přes který se s lektorkou spojíte - můžete se vidět i slyšet). Před konáním semináře vám otevřeme možnost rezervace konkrétního času. K dispozici budou 10 minutové bloky ve stejný den od 13 do 16 hodin.
13. ledna 2021 se setkáme u vašich počítačů
8 - 12 hodin
cena původně 1 890 Kč
ceny jsou uvedeny bez DPH
Dnů
Hodin
Minut
Seminář si můžete zaplatit online přes platební bránu. Po zaplacení obdržíte přístupové heslo, pomocí kterého se na online seminář v den konání přihlásíte. Abyste nezapomněli, konání semináře vám připomeneme týden a den předem.
Chcete platit raději přes zálohovou fakturu?
Zavolejte nám na 800 776 776.
Co dělat v případě, když se online semináře nemohu zúčastnit?
Rezervované místo můžete přenechat náhradníkovi. Pokud kolem sebe nikoho takového nemáte, můžete rezervaci zrušit nejpozději 72 hodin před termínem semináře a my vám vrátíme 100 % z jeho ceny. V takovém případě je potřeba to učinit písemnou formou, tedy e-mailem. U zrušení rezervace v kratším čase než 72 hodin před konání semináře vám účastnický poplatek propadá.
Rezervace a dotazy
Stačí, když nám zavoláte nebo napíšete na obchodní oddělení Money S3 a my vyřídíme všechny vaše dotazy - telefon 800 776 776 | e-mail: obchod@money.cz
Co dělat v případě, když se online semináře nemohu zúčastnit?
Rezervované místo můžete přenechat náhradníkovi. Pokud kolem sebe nikoho takového nemáte, můžete rezervaci zrušit nejpozději 72 hodin před termínem semináře a my vám vrátíme 100 % z jeho ceny. V takovém případě je potřeba to učinit písemnou formou, tedy e-mailem. U zrušení rezervace v kratším čase než 72 hodin před konání semináře vám účastnický poplatek propadá.
Rezervace a dotazy
Stačí, když nám zavoláte nebo napíšete na obchodní oddělení Money S3 a my vyřídíme všechny vaše dotazy - telefon 800 776 776 | e-mail: obchod@money.cz
Daňová poradkyně, expertka na DPH a lektorka. Pracovala několik let jako metodik Finančního ředitelství v Brně a podílela se na zavádění nové daňové soustavy v ČR v roce 1993. Od roku 1996 je daňovou poradkyní a specializuje se na problematiku daně z přidané hodnoty. V této oblasti dokáže vyřešit téměř každý problém.
Kromě daňového poradenství ve firmě BETA Brno, a.s., se už více než 22 let zabývá přednáškovou činností pro firmy po celé republice. Dlouhá léta spolupracuje jako daňový poradce i s firmou Solitea, a.s.