Aktuální informace k současné situaci – naše služby  |změny pro podnikatele

Spolehněte se na vždy aktuální systém i pohotovou zákaznickou podporu

Získejte jistotu, že váš systém je pořád aktuální a pracuje v souladu s platnou legislativou. V rámci služby Podpora a Aktualizace za vás hlídáme legislativní změny a včas je implementujeme do vašeho systému. Díky službě máte navíc nárok na telefonickou a písemnou podporu nebo novinky a aktualizace, které do systému přidáváme každý měsíc.

Legislativní změny provádíme automaticky
Otcovská dovolená, změny ve výpočtu mezd a pojištění, slevy na dani, EET nebo GDPR... legislativa se neustále mění. A vy proto potřebujete ekonomický systém, který bude na tyto změny reagovat.

Se službou Podpora a Aktualizace za vás automaticky hlídáme měnící se legislativu a všechny úpravy do systému zavčas implementujeme.

Jsme k dispozici na telefonu i zákaznickém portálu
Proč byste se trápili s něčím, co vám do minuty vyřeší naše zákaznická podpora. Se službou Podpora a Aktualizace máte nárok na telefonickou a písemnou podporu – takže v případě potřeby kdykoliv zavoláte nebo napíšete.

A když máte problém, který na dálku vyřešit nelze, případně vyžaduje delší čas k vyřešení? Využijete naši jednorázovou podporu nebo dlouhodobé servisní smlouvy.

Každý měsíc novinky a vylepšení
Naši vývojáři každý měsíc připraví několik novinek, které vám usnadní nebo urychlí práci v systému. Se službou Podpora a Aktualizace si můžete nejnovější verzi systému kdykoliv nainstalovat – a mít tak jistotu, že z jeho potenciálu dostáváte maximum.

Hledáte novou verzi?

Máte Money nebo Prodejnu SQL a chcete si je aktualizovat? Přejděte do Zákaznického portálu

Informace k současné situaci

V souvislosti se šířením onemocnění COVID-19 jsme přijali potřebná interní opatření k eliminaci možné nákazy, a tak většina našich zaměstnanců v současnosti pracuje z domu.

Chceme vás však ujistit, že naše služby držíme na stejné úrovni, na jakou jste zvyklí. To se nezmění ani v případě, že by opatření vlády trvalo delší dobu. Zákaznická podpora našich produktů bude fungovat beze změn. Každý všední den budou naši konzultanti od 8 do 17 hodin vyřizovat Vaše telefonické i písemné dotazy na:

Na linkách zákaznické podpory Money S3 a Prodejna SQL jsme připraveni vám poradit se všemi změnami v podnikatelském prostředí, které souvisejí s opatřeními vlády. Aktuální opatření sledujeme každý den.

Aktuální informace k současné situaci vám budeme přinášet také na našem blogu.