Aktuální informace k současné situaci – naše služby  |změny pro podnikatele

Podpora

Zajistíme, aby byl váš systém vždy legislativně správný. Jsme vám k dispozici na telefonu i e-mailu, připojíme se přes vzdálenou plochu k vašemu PC, pošleme za vámi konzultanta nebo připravíme praktické školení.

Podpora a Aktualizace
Podpora a Aktualizace

Aktuální systém vždy v souladu s legislativou, rychlá telefonická a e-mailová podpora nebo nové funkce a vylepšení každý měsíc.

Více o Podpoře a Aktualizaci

Servisní smlouvy
Servisní smlouvy

Když rychlá podpora nestačí, máme pro vás servisní smlouvu: garanci pomoci i v těch nejnáročnějších případech.

Více o servisních smlouvách

Kurzy a školení
Kurzy a školení

Za jediný půlden naše systémy ovládnete tak dobře, jako byste v nich pracovali už několik měsíců.

Více o kurzech a školeních

Zákaznický portál

Nové verze, návody, dokumentace a správa licencí na jednom místě

OTEVŘÍT ZÁKAZNICKÝ PORTÁL

Informace k současné situaci

V souvislosti se šířením onemocnění COVID-19 jsme přijali potřebná interní opatření k eliminaci možné nákazy, a tak většina našich zaměstnanců v současnosti pracuje z domu.

Chceme vás však ujistit, že naše služby držíme na stejné úrovni, na jakou jste zvyklí. To se nezmění ani v případě, že by opatření vlády trvalo delší dobu. Zákaznická podpora našich produktů bude fungovat beze změn. Každý všední den budou naši konzultanti od 8 do 17 hodin vyřizovat Vaše telefonické i písemné dotazy na:

Na linkách zákaznické podpory Money S3 a Prodejna SQL jsme připraveni vám poradit se všemi změnami v podnikatelském prostředí, které souvisejí s opatřeními vlády. Aktuální opatření sledujeme každý den.

Aktuální informace k současné situaci vám budeme přinášet také na našem blogu.