Aktuální informace k současné situaci – naše služby  |změny pro podnikatele

Kontaktní informace

Chybí nějaké informace nebo si nejste jistí, který produkt vybrat? Napište nám e-mail nebo zavolejte a rádi vám poradíme. Máme pro vás připravenou také technickou podporu pro jednotlivé systémy. Stačí si vybrat používaný produkt a vytočit příslušné číslo.

V souladu s opatřením proti šíření viru COVID-19 a s ohledem na zdraví Vás i našich zaměstnanců prosíme, abyste před případnou návštěvou našich poboček zavolali na telefonní číslo 549 522 511 a domluvili se na osobní schůzce předem.
 
Zákaznická podpora našich produktů bude fungovat beze změn. Každý všední den budou naši konzultanti od 8 do 17 hodin vyřizovat Vaše telefonické i písemné dotazy na:
549 522 502 (Money S4, Money S5), 549 522 503 (Money S3),
549 522 519 (Prodejna SQL) nebo Zákaznický portál.

Obchodní kontakty

Dovoláte se k nám každý pracovní den od 8. do 17. hodiny.
 

Bezplatná linka: +420 800 776 776
E-mail pro Money: obchod@money.cz
E-mail pro Pokladní systémy: posinfo@money.cz

Zákaznická podpora

Linka určena pro stávající zákazníky - dovoláte se k nám každý pracovní den od 8. do 17. hodiny.

Money S3*: +420 549 522 503
Money S4 a Money S5*: +420 549 522 502
Pokladní systémy: +420 549 522 519
Skype hovor: soliteapodpora

*před hovorem si připravte PIN svého Money

Otevřít zákaznický portál

Solitea Česká republika

Kariéra
Kariéra

Chcete vědět, kdo jsme, co děláme nebo jaké pozice nabízíme? Vše zjistíte na našich stránkách.

Zobrazit volné pozice

Pro média
Pro média

Potřebujete podklady pro váš článek nebo domluvit rozhovor? Na našich stránkách naleznete potřebné informace.

Zobrazit sekci pro média

Kde nás najdete

Brno

Adresa:Drobného 49
Brno, 602 00
Otevírací doba:pondělí až pátek
8:00 – 17:00
IČ:25568736
DIČ:CZ25568736
Telefon:+420 549 522 511
Fax:+420 549 522 512
E-mail:brno@money.cz
Datová schránka:vmqdes8

Informace k současné situaci

V souvislosti se šířením onemocnění COVID-19 jsme přijali potřebná interní opatření k eliminaci možné nákazy, a tak většina našich zaměstnanců v současnosti pracuje z domu.

Chceme vás však ujistit, že naše služby držíme na stejné úrovni, na jakou jste zvyklí. To se nezmění ani v případě, že by opatření vlády trvalo delší dobu. Zákaznická podpora našich produktů bude fungovat beze změn. Každý všední den budou naši konzultanti od 8 do 17 hodin vyřizovat Vaše telefonické i písemné dotazy na:

Na linkách zákaznické podpory Money S3 a Prodejna SQL jsme připraveni vám poradit se všemi změnami v podnikatelském prostředí, které souvisejí s opatřeními vlády. Aktuální opatření sledujeme každý den.

Aktuální informace k současné situaci vám budeme přinášet také na našem blogu.