Inbox

Díky modulu Inbox nemusíte skladovat doklady v šanonech a po složkách, ale vše archivujete na jednom místě elektronicky. Modul funguje také jako centrální e-mailová schránka sloužící pro sběr všech přijatých dokladů. Automaticky vyčte data z dokladů, které do ní posílají klienti i vaši kolegové, a pomocí filtrů jednoduše dohledáte kterýkoliv doklad.

S Inboxem získáte:

1. Elektronický archiv přijatých dokladů

Díky modulu Inbox nemusíte skladovat doklady papírově ani po složkách či e-mailech. Všechny doklady máte přehledně a bezpečně archivované elektronicky na jednom místě v Money S3.

Inbox má podobu centrální e-mailové schránky v rámci účetního programu, do které vám chodí všechny doklady od klientů, obchodních partnerů i přeposlané doklady od zaměstnanců. Pokud vám doklady doposud chodily na více e-mailů, nebo jste již jeden centrální e-mail měli, můžete je do Inboxu přesměrovat. Klienty nemusíte obepisovat kvůli nové adrese, reálně si žádné změny nevšimnou. Fyzické doklady pak můžete po naskenování odesílat do Inboxu interně.

blank

Díky tomu, že máte doklady archivované na jednom místě, snadno dohledáte například konkrétní fakturu pomocí filtrů. Nově došlé doklady se stejně jako v e-mailu zobrazují tučně, takže vám žádný neunikne.

V Inboxu se zobrazují také vzájemné vazby dokladů. Když vám do Inboxu dorazí doklad a systém jeho data vyčte, hned vidíte, na které doklady navazuje a můžete se na ně prokliknout. Platí to i v případě, že si doklad navázaný na zprávu vytvoříte ručně.

Detailní dokumentaci k modulu Inbox si můžete stáhnout ZDE.

2. Automatické vyčítání údajů z faktur – a to všech!

Velkou výhodou je, že modul Inbox z dokladů automaticky vyčte údaje a následně je na pár kliknutí přenesete do účetnictví. Díky tomu ušetříte čas, který byste jinak strávili přepisováním dokladů.

Modul Inbox načte údaje z:

  • dokladů ve formátu ISDOC (standardizovaný český formát, který podporuje většina účetních a fakturačních programů a ERP systémů)
  • dokladů ve formátu ZUGFerD/Faktur-X (standardizovaný formát německých a francouzských faktur)
  • dokladů ve formě QR kódu (QR kód musí obsahovat data o dokladu, nikoli např. marketingová data či údaje pro platbu dokladu)
  • a dokladů v nestandardizovaných formátech (PDF, JPEG, PNG apod.)

Inbox Plus: prémiová funkce

Funkcionalita Inbox Plus načte údaje i z dokladů strojově nečitelných, a to pomocí integrované služby Rossum. Funkce je volitelná a zpoplatněna navíc.

Vyčtené údaje pak můžete na jedno kliknutí zaúčtovat například jako:

  • faktury,
  • závazky,
  • výdajové pokladní doklady,
  • dodací listy
  • nebo objednávky.

Doklady, jejichž data Inbox automaticky zpracoval, označí fajfkou. Takže máte přehled, které doklady už jsou zpracované a které musíte přepsat ručně.

blank

Inbox šetří spoustu času nejen firmám, ale také externím účetním, které účtují pro více firem. V Money S3 si mohou pro každou firmu vytvořit samostatný Inbox, takže budou mít faktury automaticky roztříděné a jednoduše mohou mezi agendami přepínat.

30minutová ukázka
Vybíráte Money S3 a nechce se vám klikat a zkoušet? Nechte to na nás, předvedeme vám jej ZDARMA.
Ukázka Money S3

3. Jednoduché filtrování dokladů

V dokladech v Inboxu můžete filtrovat stejně jako v jiných částech účetního programu Money S3. Díky tomu najdete jakýkoliv doklad do minuty.

Doklady si vyfiltrujete například podle:

  • jména odesílatele,
  • e-mailu odesílatele,
  • předmětu,
  • času přijetí,
  • adresy,
  • dokladů, které jste v Inboxu ještě nezaúčtovali,
  • a dalších filtrů.


Filtry můžete libovolně kombinovat a výsledky tím ještě více zkonkrétníte.

Získejte modul Inbox během chvíle

Všechny výhody modulu Inbox získáte za 990 Kč bez DPH / agendu / rok.

Při využívání funkce Inbox Plus, je nutné si připlatit 5 Kč bez DPH za 1 vyčtený doklad – faktura za vyčtené doklady se hradí zpětně dle skutečnosti.

Modul si objednejte přímo přes Zákaznický portál, nebo na našem obchodním oddělení na tel.: 549 522 511.

Modul si můžete pořídit ke Kompletům: