Na online školení se zaměříme na změny v daňové oblasti od roku 2024, a to v souvislosti s již schváleným tzv. konsolidačním balíčkem. Nejvýznamnější změny přináší do zákona o daních z příjmů, a to jak pro velké firmy, tak pro drobné podnikatele, zaměstnance, tak pro samotné občany. Mění se také pravidla pro pojistné odvody, a to jak u zaměstnanců, tak u podnikajících OSVČ.
Konkrétně se zaměříme na:
V průběhu školení budete mít pomocí společného chatu šanci zeptat se na to, co vás konkrétně zajímá. Otázky lektorka zodpoví ve vyhrazeném čase na konci školení.
K dispozici u živě vysílaného webináře:
„Chcete mít přehled v tom, co přinese rok 2024 v oblasti daní? Na společném školení se podíváme na konsolidační balíček a významné daňové změny pro fyzické osoby (OSVČ, občany a zaměstnance) i pro právnické osoby od roku 2024. Nevynecháme ani změny u pojistných odvodů – u zaměstnanců a při výpočtu minimálních záloh pro OSVČ. Navíc si upřesníme termíny pro podání daňového přiznání a pojistných přehledů OSVČ za rok 2023.“
Online školením vás provede
Školení je ideální volbou pro daňové poradce, ekonomy, účetní, podnikatele a další osoby, které se ve firmách zabývají daňovou a účetní problematikou, a neposlední řadě i pro ty, kteří potřebují být informováni o novinkách v daňové a účetní oblasti, aby si mohli v předstihu optimalizovat své daňové povinnosti.
Cena pro pořízení předtočeného záznamu:
Seminář si můžete zaplatit online přes platební bránu nebo zálohovou fakturou.
Po zaplacení obdržíte do 48 hodin přístup, pomocí kterého se na online seminář v den konání přihlásíte. Přístupy k vám dorazí z aplikace Livestorm, ve které se online seminář bude konat. Abyste nezapomněli, konání semináře vám připomeneme týden a den předem.
Po zaplacení obdržíte do 48 hodin odkaz, přes který si záznam webináře můžete shlédnout kolikrát budete chtít. Odkaz má platnost nejméně 12 měsíců.
Pokud nebudete s náplní zakoupeného webináře po jeho skončení spokojení, webinář zkrátka nenaplní vaše očekávání, navštivte prosím tuto webovou stránku. Vyplňte formulář pro žádost o vrácení peněz a vámi uhrazená částka za webinář vám bude po splnění podmínek do 14dní vyplacena nazpět.
Rezervované místo můžete přenechat náhradníkovi. Pokud kolem sebe nikoho takového nemáte, můžete rezervaci zrušit nejpozději 72 hodin před termínem semináře a my vám vrátíme 100 % z jeho ceny. V takovém případě je potřeba to učinit písemnou formou, tedy e-mailem na obchod@money.cz. U zrušení rezervace v kratším čase než 72 hodin před konání semináře vám účastnický poplatek propadá.
Stačí, když nám zavoláte nebo napíšete na obchodní oddělení Money S3 a my vyřídíme všechny vaše dotazy - telefon 549 522 511 | e-mail: obchod@money.cz.
Monika Doleželová se v oblasti daní a účetnictví pohybuje od roku 1995. Od roku 2003 je daňovým poradcem registrovaným u Komory daňových poradců pod evidenčním číslem 3691.
Specializuje se na účetnictví a daňovou evidenci, daň příjmů fyzických a právnických osob, mzdovou a personální oblast a daň z přidané hodnoty.
Je jednatelkou společnosti Daně, jakpak na ně? S.r.o. Dále působí jako lektor pro odbornou veřejnost středoškolské a vysokoškolské studenty a také lektoruje přípravné kurzy na zkoušky na daňové poradce.
Monika Doleželová je také autorkou odborných článků na blogu Money S3, především v sekci Mzdy a personalistika.