Inbox – schránka, archiv a čtečka přijatých dokladů v jednom
Díky modulu Inbox nemusíte skladovat doklady v papírových archivech ani ve složkách či e-mailech v počítači. Všechny doklady máte přehledně a bezpečně uložené na jednom místě v Money S3.
Inbox funguje jako centrální e-mailová schránka, do které vám chodí všechny doklady od klientů, obchodních partnerů i přeposlané doklady od zaměstnanců.
Inbox navíc z dokladů automaticky vyčte všechny důležité údaje a vy je poté na pár kliknutí přenesete do účetnictví. Díky tomu ušetříte hodiny času, které byste strávili přepisováním dokladů.
Modul Inbox načte údaje z:
- dokladů ve formátu ISDOC (standardizovaný český formát, který podporuje většina účetních programů a ERP systémů),
- dokladů ve formátu ZUGFerD (standardizovaný formát německých a francouzských faktur)
- a doklady ve formě QR kódu.
Díky pokročilým filtrům vyhledáte v Inboxu jakýkoliv doklad do minuty.