Automatizace rutinních účetních úkonů

Díky doplňkovým modulům Inbox, S3 Automatic a E-shop konektor se zbavíte činností, jako je přepisování dokladů do účetnictví, odesílání dat do iDokladu nebo přepisování dat z e-shopu do Money S3. Ušetřete čas a peníze u činností, které za vás vyřeší chytré funkce.

Inbox – schránka, archiv a čtečka přijatých dokladů v jednom

Díky modulu Inbox nemusíte skladovat doklady v papírových archivech ani ve složkách či e-mailech v počítači. Všechny doklady máte přehledně a bezpečně uložené na jednom místě v Money S3.

Inbox funguje jako centrální e-mailová schránka, do které vám chodí všechny doklady od klientů, obchodních partnerů i přeposlané doklady od zaměstnanců.

Inbox navíc z dokladů automaticky vyčte všechny důležité údaje a vy je poté na pár kliknutí přenesete do účetnictví. Díky tomu ušetříte hodiny času, které byste strávili přepisováním dokladů.

Modul Inbox načte údaje z:

  • dokladů ve formátu ISDOC (standardizovaný český formát, který podporuje většina účetních programů a ERP systémů),
  • dokladů ve formátu ZUGFerD (standardizovaný formát německých a francouzských faktur)
  • a doklady ve formě QR kódu.

Díky pokročilým filtrům vyhledáte v Inboxu jakýkoliv doklad do minuty.

blank

E-shop konektor – automatická výměna dat mezi e-shopem a účetním programem

Díky modulu E-shop konektor přenesete na pár kliknutí zboží i fotografie z účetního systému do e-shopu. A z e-shopu stejně jednoduše pošlete objednávky rovnou do účetnictví.

Zboží, které chcete na internetu nabízet, si v modulu uspořádáte do přehledných skupin. Vybrané skupiny pak označíte a jedním tlačítkem položky přenesete ze skladu přímo do e-shopu. A to i s obrázky, popisy a cenami. Jakmile si pak zákazník objedná v e-shopu zboží, přijde vám objednávka i do Money S3.

E-shop konektor umožňuje přímé propojení Money S3 s nejrozšířenějšími e-shopy v Česku. Pokud tak provozujete víc e-shopů, můžete přes Money S3 ovládat klidně všechny najednou. Modul přijímá a odesílá všechna potřebná data týkající se:

  • zákazníků,
  • objednávek
  • a zboží (včetně barvy, rozměrů, alternativ nebo například příslušenství).

Modul přenáší data v univerzálním formátu XML. Přestože pro většinu internetových obchodů je výměna dat ve formátu XML samozřejmostí, raději si vše předem ověřte u svého dodavatele e-shopu.

blank

S3 Automatic – automaticky za vás provádí přes 14 dílčích operací

Modul S3 Automatic vám zautomatizuje více než 14 procesů a ušetříte díky němu denně desítky minut až hodiny, takže vám zbyde více času na skutečné podnikání. Automatizuje například:

  • stahování kurzovního lístku,
  • stahování objednávek z e-shopu,
  • export PDF dokumentů,
  • stahování dat z fakturační služby iDoklad
  • nebo zálohování dat.

V intuitivním rozhraní aplikace vyberete, které procesy modul zautomatizuje. Nastavíte termín spuštění i frekvenci opakování a S3 Automatic se postará o realizaci jednotlivých úkolů. V záložce Historie událostí kdykoliv zkontrolujete provedení všech procesů.

S3 Automatic běží na pozadí a vybrané operace nastavíte kliknutím na ikonu na hlavním panelu Windows. Tím spustíte i všechny naplánované úkoly, které automaticky probíhají podle vašeho nastavení.

O každé operaci vám modul může zaslat e-mail, do kterého přiloží i výsledky daného procesu. Nikdy neztratíte přehled a zároveň se zbavíte povinností.

Pokud využíváte E-shop konektor, můžete si díky modulu S3 Automatic automatizovat řadu operací, jako je automatické stahování objednávek nebo synchronizace stavu skladových zásob.

blank

Získejte moduly pro automatizaci během chvíle

Všechny zmíněné moduly si objednáte přímo přes Zákaznický portál, nebo na našem obchodním oddělení na tel.: 549 522 511.

Výhody modulů můžete bezplatně využívat ve verzi Money S3 Start.

Moduly si můžete pořídit ke Kompletům:

Jak se líbí automatizace v Money S3 našim uživatelům

Money S3 nastartovalo e-shop podniku Dobroty s příběhem: z 5 na 20 milionů Kč během 2 let

„Po optimalizaci interních procesů a propojení Money S3 s několika moduly jsme dokázali ve firmě zrychlit expedici balíků a výrazně snížit chybovost.”

Gabriela Štěpánková
ředitelka

Přečíst případovou studii