Díky propojení e-shopu s Money S3 získala Čajová zahrada více zákazníků a zkrátila dodání zboží o 2 dny

Napojení Money S3 na e-shop nám ušetřilo čas, peníze i nervy. Ve skladu a dokladech máme přehled a můžeme se věnovat důležitějším věcem. Díky zlepšení zákaznického servisu nám také přibyli noví zákazníci.

Společnost Great Tea Garden provozuje e-shop a prodejny Čajová zahrada, ve kterých prodává výběrové čaje a kávy z celého světa. Aby šli s dobou a nepřekvapila je rostoucí administrativa, rozhodli se e-shop propojit s účetním programem Money S3, ve kterém vedou skladové hospodářství. Ušetřili tak stovky hodin administrativy ročně a vylepšili zákaznický servis natolik, že u nich objednává stále více zákazníků.

blank
30minutová ukázka
Vybíráte Money S3 a nechce se vám klikat a zkoušet? Nechte to na nás, předvedeme vám jej ZDARMA.

Čajová zahrada chtěla jít s dobou – Money S3 jí k tomu otevřelo bránu

V Great Tea Garden začali Money S3 používat v roce 2016. Došli k názoru, že jejich předchozí systém postavený na MS-DOS již značně zaostává. Chybělo jim propojení e-shopu se skladem a účetnictvím, takže procesy vyžadovaly spoustu ručního přepisování dat.

Pro Money S3 se rozhodli, protože chtěli:

  • modernizovat firemní nástroje,
  • propojit účetnictví a skladové hospodářství s e-shopem,
  • zlepšit služby zákazníkům
  • a automatizovat procesy spojené s vyřizováním objednávek.

Pořídili si základní komplet Money S3 a za dva dny ho s pomocí technika rozjeli na centrále i třech kamenných prodejnách, jejichž pokladny jsou s účetním programem také propojené. Následně ještě systém nastavili, nahráli skladové karty, propojili ho s e-shopem a byli připraveni pracovat efektivněji.

„Z každého přechodu na nový systém má majitel firmy obavy, ale u Money S3 šlo vše hladce. Hodně nám to usnadnilo intuitivní prostředí, které je podobné jako v Excelu. Plus zákaznická podpora nám pomohla se vším, s čím jsme si nevěděli rady,“ říká Pavel Kymlička, majitel Čajové zahrady.

Konec ručního odepisování zboží ušetřil stovky hodin práce

E-shop Čajová zahrada provozují v Great Tea Garden už téměř 20 let. Než ho ale propojili s Money S3, trávili Pavel Kymlička i jeho zaměstnanci velkou část pracovní doby administrativou.

Každé zboží z odeslané objednávky totiž ručně odepisovali ze skladu, což z procesu vyřizování objednávek zabralo nejvíce času.

„Čím více přicházelo objednávek, tím více času jsme strávili odepisováním ze skladu. To zdržovalo chod e-shopu a navíc vznikaly chyby. Jednu objednávku jsme zapomněli odepsat, u další jsme udělali překlep v kódu. Obzvlášť bolestivé to bylo v sezóně, kdy přicházela jedna objednávka za druhou. V každé bylo klidně deset čajů, a když musíte každý z nich ručně odepsat, je to náročné,“ vzpomíná Pavel Kymlička.

Dnes už odepisování ze skladu neřeší. Díky propojení e-shopu se skladovým hospodářství v Money S3 se každé objednané zboží odepíše ze skladu automaticky. Sklad v účetním programu je vždy aktuální a zákazníci i zaměstnanci mají stále přehled o dostupnosti zboží. Systém navíc kontroluje stav zboží a automaticky ho doobjednává.

Konec ručního odepisování ušetřil Čajové zahradě velké množství pracovní síly, kvůli které museli mimo jiné během sezóny najímat brigádníky. Podle Pavla Kymličky jim automatizace přinesla úsporu stovek hodin ročně.

blank

Zlepšení služeb přivedlo do Čajové zahrady nové zákazníky

Díky automatizaci při vyřizování objednávek zkrátili v Čajové zahradě průměrnou dobu dodání zboží o jeden až dva dny. Zaměstnanci, kteří dříve odepisovali zboží, nyní připravují objednávky na odeslání nebo vyřizují požadavky zákazníků.

To přineslo Čajové zahradě silnou konkurenční výhodu. Do té doby stavěli především na tom, že nabízí široký výběr kvalitních káv a čajů, nyní k tomu přidali i rychlé dodání. V naprosté většině případů je objednané zboží na výdejním místě do druhého dne.

„Jakmile jsme Money S3 propojili s e-shopem, zákazníci pocítili zlepšení našich služeb a začali u nás objednávat častěji. Přibyly nám pozitivní recenze a ty k nám přivedly řadu nových zákazníkům“ říká Pavel Kymlička.

Díky Money S3 roste Čajová zahrada jako z vody

Pořízení Money S3 a jeho propojení s e-shopem se stalo pro Čajovou zahradu důležitým krokem v růstu e-shopu:

  • kompletně eliminovalo ruční odepisování zboží ze skladu,
  • ušetřilo stovky hodin administrativy ročně,
  • zrychlilo proces dodání zboží, zlepšilo zákaznický servis, a tím vyrostl počet objednávek.

„Pořízení Money S3 doporučuji všem firmám, které mají e-shop a chtějí vést skladové hospodářství. Ušetří to čas, peníze i nervy. Získali jsme perfektní přehled nad skladem a prostor věnovat se důležitějším činnostem, než je administrativa. Myslím, že bez toho už brzy e-shop provozovat nepůjde. Když si vzpomenu, jak jsme e-shop vedli před lety, nechápu, jak jsme to zvládali. Dnes mám příjemný pocit z toho, že jde můj e-shop s dobou,“ shrnuje Pavel Kymlička.

Čajová zahrada využívá

blank