E-shop Čajová zahrada provozují v Great Tea Garden už téměř 20 let. Než ho ale propojili s Money S3, trávili Pavel Kymlička i jeho zaměstnanci velkou část pracovní doby administrativou.
Každé zboží z odeslané objednávky totiž ručně odepisovali ze skladu, což z procesu vyřizování objednávek zabralo nejvíce času.
„Čím více přicházelo objednávek, tím více času jsme strávili odepisováním ze skladu. To zdržovalo chod e-shopu a navíc vznikaly chyby. Jednu objednávku jsme zapomněli odepsat, u další jsme udělali překlep v kódu. Obzvlášť bolestivé to bylo v sezóně, kdy přicházela jedna objednávka za druhou. V každé bylo klidně deset čajů, a když musíte každý z nich ručně odepsat, je to náročné,“ vzpomíná Pavel Kymlička.
Dnes už odepisování ze skladu neřeší. Díky propojení e-shopu se skladovým hospodářství v Money S3 se každé objednané zboží odepíše ze skladu automaticky. Sklad v účetním programu je vždy aktuální a zákazníci i zaměstnanci mají stále přehled o dostupnosti zboží. Systém navíc kontroluje stav zboží a automaticky ho doobjednává.
Konec ručního odepisování ušetřil Čajové zahradě velké množství pracovní síly, kvůli které museli mimo jiné během sezóny najímat brigádníky. Podle Pavla Kymličky jim automatizace přinesla úsporu stovek hodin ročně.