Od prvotní implementace Money S3 si sociální podnik prošel už několika fázemi optimalizace, a to hlavně kvůli neustále se vyvíjejícím potřebám a rozšiřování aktivit.
„V roce 2014 jsme pracovali jen s fakturační aplikací iDoklad. Faktury jsme vystavovali akčně na místě prodeje a poté je importovali do Money. Pokladní doklady i platby z terminálů po skončení směny nebo farmářských trhů bylo nutné ručně zaevidovat do účetnictví. Museli jsme si předávat doklady a pokaždé kvůli tomu jet do Prahy, protože v Davli jsme neměli přístup do účetnictví,“ popisuje Gabriela Štěpánková start podnikání v dílně.
V roce 2019 přešli z iDokladu na serverovou verzi Money S3. Nový software propojili s pokladním systémem Money S3 Kasa a systémem pro zpracování mezd Vema. Propojením modulů eliminovali dvojitou práci při přenášení dat do účetního systému.
Jenže pak udeřil covid. „Ze dne na den jsme zjistili, že se všechno zavírá. Odpadli nám všichni odběratelé z gastra, kteří tvořili 90 % tržeb. To pro nás byla velká rána. V neděli večer jsem tehdy volala do Davle, ať zastaví objednávky surovin na pondělí a budeme řešit co dál,“ vzpomíná Gabriela Štěpánková.
Rozhodli se, že vybudují e-shop, aby pokryli výpadek příjmů. Využili k tomu platformu Shoptet a rovnou ji s pomocí konzultanta propojili s Money S3 pomocí e-shop konektoru.
Money S3 zaměstnancům podniku Dobroty s příběhem šetří čas přepisováním dokladů.
„Teď se nám všechny objednávky z e-shopu do účetnictví přenáší automaticky. Ušetříme tím několik hodin práce týdně a stohy papírů. Expedice balíčků je taky mnohem jednodušší – velkou zásluhu na tom mají elektronické čtečky. Při kompletaci balíčků se Shoptet propojí s Money a výrobky automaticky vyskladní,“ hodnotí ředitelka.