V JELÍNEK interiér propojili Money S3 s e‑shopem a ušetřili desítky hodin práce měsíčně

Propojení Money S3 s e-shopem nám ušetřilo velké množství chyb, přineslo důležitou konkurenční výhodu a ušetřilo desítky hodin drahocenného času.

V JELÍNEK interiér vyrábí a prodávají schody, dveře, okna a další vybavení interiérů. Kromě prodejen provozují i několik e-shopů, jejichž administrativu jim usnadňuje ekonomický systém Money S3. Díky němu se zbavili desítek hodin administrace měsíčně a zákazníci na e-shopu vždy vidí aktuální stav zboží na skladě.

blank
30minutová ukázka
Vybíráte Money S3 a nechce se vám klikat a zkoušet? Nechte to na nás, předvedeme vám jej ZDARMA.

V Money S3 pracují už 25 let

V JELÍNEK interiér zavedli Money S3 už na přelomu tisíciletí, když se rozhodli pro přechod na interní účetnictví. Systém ale začali využívat také pro obchodní aktivity, například pro evidenci zakázek, skladu, klientů nebo řízení e-shopů. Těch mají v JELÍNEK interiér hned několik, například:

„Přestože jsme s růstem firmy uvažovali o přechodu na robustnější systém, zůstali jsme u Money S3, protože obsahuje všechny funkce, které potřebujeme z obchodního i účetního hlediska. Hodně nás přesvědčilo to, že vývojáři Money S3 pravidelně vylepšují databáze. Díky tomu systém běží hladce, i když v něm evidujeme velké množství dat a pracuje v něm více uživatelů než dřív,“ vysvětluje Adam Jelínek, obchodní ředitel v JELÍNEK interiér.

Data mezi e-shopem a Money S3 proudí automaticky

Když se v JELÍNEK interiér rozhodli rozjet e-shop, zvolili platformu Shoptet a propojili ji se systémem Money S3, aby nemuseli řešit ruční administrativu. Díky automatickému přenosu dat se zbavili ručního přepisování i exportování a importování mezi oběma nástroji – zejména dokladů, objednávek a stavů zásob.

K propojení systému využili nástroj, který slouží jako most mezi oběma systémy. Ten každých zhruba 10 minut odesílá data z e-shopu do Money S3 a naopak. S e-shopovou platformou od Shoptetu lze Money S3 propojit například pomocí modulu Shoptet.

Kromě e-shopu propojili Money S3 také s nástrojem TaxEdit, ve kterém zpracovávají pokročilé účetní výstupy.

blank

Aktuální dostupnost zboží na e-shopu je důležitá konkurenční výhoda

Klíčovou výhodou propojení Money S3 s e-shopem je automatická aktualizace zásob v Money a v e-shopu. Pokud si například zákazník koupí na e-shopu JELÍNEK interiér. ochranné zábradlí ke schodům, díky propojení se automaticky vytvoří rezervace ve skladu. Nebo pokud si zábradlí koupí zákazník na prodejně, odepíše se z e-shopu, aby si jiný internetový zákazník nekoupil již rezervované zboží.

„Automatická aktualizace zásob na e-shopu je pro nás velká konkurenční výhoda. Většina firem v našem segmentu přesné stavy zásob na e-shopech vůbec neuvádí. U nás zákazníci hned vidí, do kdy jim který kus pošleme nebo na kterých prodejnách se můžou stavit a vyzvednout si ho. Vzhledem k tomu, že naše zboží nejčastěji putuje na stavby a rekonstrukce, dostupnost je pro zákazníky klíčová,“ říká Adam Jelínek.

Až do fyzického vychystání se objednávky vyřizují samy

Nejen stavy zásob se upravují samy. Díky propojení Money S3 a e-shopu probíhá v JELÍNEK interiér automaticky i velká část procesu vyřizování objednávek.

Když zákazník vytvoří novou objednávku, e-shop ji odešle na server, ze kterého si ji Money S3 stáhne. Následně systém vytvoří rezervaci ve skladu a skladníci objednávku odbaví, případně zaměstnanci zadají požadavek na výrobu.

„Tento proces nám nejen šetří spoustu času, ale také eliminuje chyby. Dříve kolegové stáhli objednávku z e-shopu v PDF a přepisovali ji do Money. Kvůli tomu vznikaly chyby v telefonech, e-mailech nebo jménech, které jsme pak museli řešit. Díky automatizaci tyto chyby nemohou nastat,“ říká Adam Jelínek.

Konec ručního objednávání zásob

Zhruba polovinu prodaného zboží v JELÍNEK interiér tvoří vlastní výrobky. Zbytek objednávají od různých dodavatelů. To jim usnadňuje funkce pro generování objednávek v Money S3.

Pro každou položku na skladě mají nastavená minima a maxima, která upravují na základě dat o prodejnosti. Pokud počet některých položek klesne pod minimum, systém automaticky vytvoří a odešle objednávku. Díky tomu nemusí stav zboží hlídat ani ho ručně objednávat.

blank

Výsledek: Desítky hodin měsíčně k dobru a významná konkurenční výhoda

Money S3 přineslo JELÍNEK interiér časovou i administrativní úsporu hned na několika frontách:

  • zbavili se přepisování dat mezi e-shopem, účetnictvím a skladem,
  • odstranili chyby vzniklé při přepisování
  • a díky přesné dostupnosti zboží získali klíčovou konkurenční výhodu.

„Propojení Money S3 s e-shopem bylo v naší firmě důležitým krokem. Díky konkurenční výhodě nám přineslo nové zákazníky a ušetřilo nám desítky hodin drahocenného času. Velký přínos Money S3 vnímám také v jeho neustálém vývoji, stabilitě a rychlosti. Je skvělé, že i když rosteme, tak nemusíme investovat do nového systému, ale můžeme se spolehnout na Money S3, které roste s námi,“ říká Adam Jelínek.

JELÍNEK interiér využívá

blank