Účetní centrála a účetní klient

Zapomeňte na ruční přepisování dokladů od klienta. S moduly Účetní centrála a účetní klient může klient vystavovat doklady a posílat je účetní firmě do Money S3 třeba přes internet. Účetní pak doklady v Money S3 rovnou zpracuje. Nemusí je přitom nijak přepisovat a riskovat, že udělá chybu.

Popis modulu

Nezáleží přitom, zda klient vede daňovou evidenci nebo podvojné účetnictví ani na kolika provozovnách vystavuje doklady. Stačí když používá modul Účetní klient a účetní pracuje s Účetní centrálou.

Jak Účetní centrála funguje

Přenesení dokladů od klienta do účetní firmy (na centrálu) zpravidla trvá jen několik vteřin. Klient přitom může na centrálu poslat následující doklady:

  • Faktury vydané i přijaté
  • Pokladní doklady příjmové i výdajové
  • Adresy obchodních partnerů
  • Seznamy
    • Účtů
    • Předkontací
    • DPH
    • Zakázek
    • Činností
    • Středisek
Skladové faktury se přitom přenesou bez vazby na sklad. Jakmile jsou doklady na centrále, automaticky se zamknou a klient do nich vstoupí pouze se souhlasem účetního. Nemusíte se tak bát nechtěných změn v dokladech nebo úprav bez vědomí účetního. Doklady na centrále pak může účetní například:
  • zpracovávat,
  • rozúčtovávat a měnit zaúčtování,
  • párovat u nich úhrady,
  • zpracovat u nich evidenci salda,
  • připravit u nich evidenci DPH.
Účetní také může z centrály klientovi poslat informace o úhradách faktur.

Způsob přenosu dat mezi centrálou a klientem

Data se mezi Účetní centrálou a Účetním klientem přenášejí v komprimovaném formátu XML. S jejich odesláním vám pomůže průvodce přímo v Money S3, který vám dá 3 možnosti odeslání dat:

  1. Pomocí externího média (USB, DVD).
  2. Posláním na FTP server.
  3. Posláním na Cloudové úložiště
  4. Odesláním e-mailem.
Účetní pak do svého systému doklady převede jediným kliknutím. A po dokončení přenosu si v přehledu množství přenesených dokladů snadno zkontroluje, jestli dostal veškeré podklady.

Jaké výhody přináší Účetní centrála

Účetním kancelářím modul zrychlí a zpřesní práci s klientovými doklady a zaručí, že budou vždy pracovat s agendou, na kterou jsou zvyklí.

Klientům zase stačí pořizovat pouze primární doklady, které rychle a jednoduše pošlou přímo účetní. Nemusí přitom nikam přenášet zálohy kompletních agend a čekat na jejich zpracování. Jakékoliv doklady totiž pošlou on-line, aniž by museli přerušovat práci.

Navíc získají okamžité informace o provedených úhradách a mají tak vždy přesný přehled o hospodaření své firmy.

Detailní dokumentaci k modulu Účetní centrála si můžete stáhnout ZDE.

Získejte moduly Účetní centrála a Účetní klient během chvíle

Oba moduly si můžete objednat přímo přes Zákaznický portál, nebo na našem obchodním oddělení na telefonu 800 776 776.

Samostatné účetní a účetní kanceláře mohou koupit modul Účetní centrála za 2 990 Kč bez DPH. Modul Účetní klient za 990 Kč bez DPH si koupí zákazník, který chce s pomocí svého Money S3 přenášet doklady do účetní kanceláře.

Výhody modulu můžete bezplatně využívat ve verzi Money S3 Start.

Modul účetní centrála si můžete pořídit ke Kompletům:

Modul účetní klient si můžete pořídit ke Kompletům: