Aktuální informace k současné situaci – naše služby  |změny pro podnikatele

Septima

V nakladatelství Septima díky Money S3 nepotřebují externí účetní – vše zvládají sami

V pražské Septimě vydali přes 200 učebnic a pracovních sešitů. S organizací chodu nakladatelství a tiskárny jim pomáhá už více než 10 let Money S3.

Klíčový požadavek: kompatibilita s Windows

Původní ekonomický systém v nakladatelství před lety fungoval ještě na MS-DOS. Od nového softwaru potřebovali hlavně kompatibilitu s Windows.

Dali na doporučení své auditorky a pořídili si Money S3.

Řešení: verze Premium a servisní smlouva

Vybrali si verzi Premium, která obsahuje:

  • Podvojné účetnictví,
  • Daňovou evidenci,
  • Fakturaci,
  • Mzdy a personalistiku,
  • Adresář,
  • Evidenci majetku,
  • Skladové hospodářství a objednávky,
  • Knihu jízd.

Také mají dlouhodobě podepsanou servisní smlouvu. Ta jim zajišťuje přístup ke všem aktualizacím Money a služby konzultanta.

„Money S3 považujeme za životně důležitý nástroj a chceme jeho plnou podporu. Proto si servisní smlouvu pravidelně prodlužujeme.“

Pavel Tondl
jednatel

Výsledek: účetnictví bez externí účetní

Když Pavel Tondl srovná období před a po Money S3, vidí jasný rozdíl.

„Zatímco před jeho nasazením jsme potřebovali externí účetní, nyní si celé účetnictví zvládneme vést sami.“

V Money S3 pravidelně pracují 4 lidé ze Septimy a kromě účetnictví využívají třeba sledování výrobních šarží a evidenci trvanlivosti. Obchodují i s lepidly a exspirované výrobky musí vyskladnit.

Hlídáme také učebnice. Každá z nich má doložku, kterou ministerstvo uděluje na 3 až 6 let. Po jejím vypršení přestáváme knihy prodávat.“

Závěr: připraveni na EET

Postupem času v Septimě dokupují nové moduly jako například Kontrolní hlášení nebo EET. Druhý z modulů nasadili už v zimě 2017, ale v současnosti mají ho kvůli odkladu 3. vlny deaktivovaný. Ale ať už začne další fáze platit kdykoliv, v Septimě jsou připravení.

Po své více než desetileté zkušenosti hodnotí software kladně.

„Money S3 nám vyhovuje, splňuje všechny naše požadavky.“

Septima využívá

Informace k současné situaci

V souvislosti se šířením onemocnění COVID-19 jsme přijali potřebná interní opatření k eliminaci možné nákazy, a tak většina našich zaměstnanců v současnosti pracuje z domu.

Chceme vás však ujistit, že naše služby držíme na stejné úrovni, na jakou jste zvyklí. To se nezmění ani v případě, že by opatření vlády trvalo delší dobu. Zákaznická podpora našich produktů bude fungovat beze změn. Každý všední den budou naši konzultanti od 8 do 17 hodin vyřizovat Vaše telefonické i písemné dotazy na:

Na linkách zákaznické podpory Money S3 a Prodejna SQL jsme připraveni vám poradit se všemi změnami v podnikatelském prostředí, které souvisejí s opatřeními vlády. Aktuální opatření sledujeme každý den.

Aktuální informace k současné situaci vám budeme přinášet také na našem blogu.