Všechny doklady na jednom místě
U každého klienta v Adresáři máte možnost zobrazit veškeré doklady, které jste si během svojí obchodní historie vyměnili. Faktury, nabídky, objednávky, bankovní doklady,... vše najdete na jednom místě.
Kromě dokladů si můžete zobrazit i položky dokladů, takže hned vidíte, které zboží jste svému klientovi prodávali a které od něj nakupovali.
Prodejní košík pro rychlé objednávky
Adresář vám pomůže i v situaci, kdy jste na schůzce, případně vám volá klient, a potřebuje co nejrychleji nakoupit nebo od vás dostat nabídku.
Stačí na kartě klienta přejít na záložku Produkty, vložit produkty z vašeho Katalogu do Prodejního košíku, a následně z těchto produktů rychle vygenerovat nabídku, objednávku nebo rovnou fakturu – podle toho, jak se s klientem dohodnete.
Napojení na Registr plátců DPH
Money S3 je propojené s Registrem plátců DPH, takže ihned po vytvoření kontaktu v Adresáři automaticky zkontroluje, zda je klient spolehlivým plátcem DPH. V Uživatelské konfiguraci si pro jistotu můžete nastavit i automatickou kontrolu spolehlivosti plátců DPH při každém vystavení dokladu.
Systém myslí i na případy, kdy si do Adresáře přidáváte zahraniční firmu. V takovém případě se po zadání DIČ můžete spojit s rejstříkem VIES a ověřit, zda je tato firma plátcem DPH či nikoliv.