Nefunkční XML import/export
Při práci s Money S3 můžete narazit na situaci, kdy Vám nebude fungovat export či import dokladů ve formátu .xml - např. pomocí tlačítka XML přenosy, pokusu o odeslání kontrolního hlášení finanční správě apod. Obvykle Money zároveň zobrazí jednu z následujících hlášek.
V těchto případech doporučujeme postupovat následovně:
1) Nejprve vypněte Money a proveďte reinstalaci Money S3 (pravým tlačítkem myši „Spustit jako správce“) ) plným instalačním balíčkem, který si můžete stáhnout v zákaznickém portálu Money S3 zde.
2) V případě, že reinstalace nepomůže, bude pravděpodobně příčinou chybějící XML Parser. Ten je možné nainstalovat pomocí souboru MSXML.EXE nacházejícím se ve složce Updates u dat Money S3. Standardně se jedná o složku C:\Users\Public\Documents\Solitea\Money S3\(Data)\Updates
Instalaci programu spusťte opět pravým tlačítkem myši (Spustit jako správce).
3) Pokud nepomůže ani instalace XML Parseru, bude pravděpodobně problém s knihovnami msxml. V tomto případě doporučujeme postupovat následovně.
a) Najděte všechny soubory msxml3*.dll a msxml4*.dll ve složce C:\Users\profil administrátora\Windows\ a zkopírujte je do složky C:\Windows\System32\ v případě 32bitové verze Windows, případně do složky C:\Windows\SysWOW64\ v případě 64bitové verze Windows.
b) Spusťte příkazový řádek Windows (jako správce)
a odregistrujte knihovny msxml3.dll a msxml4.dll z původního umístění (např. C:\Users\profil administrátora\Windows\) pomocí příkazu regsvr32 původní umístění unregister a stisknutím tlačítka Enter.
Pozn.: Registraci/odregistraci knihoven s přívlastkem není nutné řešit.
c) Smažte knihovny mxsml3*.dll a msxml4*.dll, které jsou umístěny v chybné složce (např. C:\Users\profil administrátora\Windows\).
d) Spusťte příkazový řádek Windows (jako správce)
a zaregistrujte knihovny msxml3.dll a msxml4.dll ze správného umístění (např. C:\Users\profil administrátora\Windows\) pomocí příkazu regsvr32 správné umístění (C:\Windows\System32\ v případě 32bitové verze Windows, případně C:\Windows\SysWOW64\ v případě 64bitové verze Windows) a stisknutím tlačítka Enter.
UPOZORNĚNÍ: v žádném případě není nutné nastavovat nebo upravovat v zabezpečení oprávnění pro uživatele ve složkách System32 nebo SysWOW64 ani na samotných knihovnách.
V případě problémů s Vaším Money S3 kontaktujte prosím naši Zákaznickou podporu, a to buď písemně přímo v Money S3 přes záložku Money / Zákaznická podpora nebo na podpora@money.cz nebo telefonicky na čísle 549 522 503 (pouze pro uživatele se zaplacenou službou Podpora a Aktualizace).