Datové schránky – návod na změnu výchozího prohlížeče
Připravili jsme pro vás návod, pomocí kterého lze nastavit výchozí prohlížeč pro otevírání datových schránek prostřednictvím Money S3.
Přímo v systému Windows klikněte na tlačítko Windows v levém dolním rohu a vyberte ozubené kolo v levé dolní části. V nastaveních vyberte možnost Aplikace a následně možnost „Výchozí aplikace“, kterou najdete vlevo.
Druhou možností je zadat do vyhledávače v systému Windows „Výchozí aplikace“.
Ve výchozích aplikacích klikněte na možnost Webový prohlížeč a zvolte prohlížeč, který chcete, aby byl vybrán jako výchozí.
Například, pokud máte jako výchozí prohlížeč nastavený Microsoft Edge, jak je tomu v našem příkladě, zvolte Google Chrome. Použít můžete jakýkoli prohlížeč s výjimkou Internet Explorer, který už není podporován.
V případě problémů s Vaším Money S3 kontaktujte prosím naši Zákaznickou podporu, a to buď písemně přímo v Money S3 přes záložku Money / Zákaznická podpora nebo na podpora@money.cz nebo telefonicky na čísle 549 522 503 (pouze pro uživatele se zaplacenou službou Podpora a Aktualizace).