Datové schránky – návod na změnu výchozího prohlížeče
Připravili jsme pro vás návod, kterým můžete zkusit napravit nefunkční otevírání datových schránek prostřednictvím Money S3. Podle našich zkušeností tento postup části klientů pomůže a datové schránky v Money S3 zase fungují.
Přímo v systému Windows klikněte na tlačítko Windows v levém dolním rohu a vyberte ozubené kolo v levé dolní části. V nastaveních vyberte možnost Aplikace a následně možnost „Výchozí aplikace“, kterou najdete vlevo.

Druhou možností je zadat do vyhledávače v systému Windows „Výchozí aplikace“.

Ve výchozích aplikacích klikněte na možnost Webový prohlížeč a zvolte prohlížeč jiný, jako máte nastavený aktuálně.
Například, pokud máte jako výchozí prohlížeč nastavený Microsoft Edge, jak je tomu v našem příkladě, zvolte Google Chrome. Použít můžete jakýkoli prohlížeč s výjimkou Internet Explorer, který už není podporován.


Pokud jste tento postup vyzkoušeli a datovou schránku přes Money S3 stále nelze otevřít, jedná se o chybu, na odstranění které aktivně pracujeme. V tomto případě doporučujeme abyste výkazy, které chcete podat exportovali z Money S3 přes XML, datovou schránku otevřeli přímo přes webový prohlížeč a novou zprávu založili manuálně. V případě, že vlastníte zaručený elektronický podpis, podání na finanční úřad můžete podat i prostřednictvím elektronické podatelny (tzv. EPO) přímo z vašeho Money.
Pro další informace sledujte stránku money.cz/novyrok, kde zveřejňujeme bližší informace k verzím v novém roce a budeme tam informovat i stavu odstranění chyby s datovými schránkami.
Děkujeme za pochopení.
V případě problémů s Vaším Money S3 kontaktujte prosím naši Zákaznickou podporu, a to buď písemně přímo v Money S3 přes záložku Money / Zákaznická podpora nebo na podpora@money.cz nebo telefonicky na čísle 549 522 503 (pouze pro uživatele se zaplacenou službou Podpora a Aktualizace).