Potvrzení uhrazené Aktualizace – Obnova podpory
Money S3 obsahuje funkci, která upozorní uživatele, aby si zkontrolovali, zda mají zakoupenou a aktivovanou službu Podpora a aktualizace pro následující kalendářní rok. První připomenutí se zobrazí v prosinci a bude se zobrazovat pouze těm, kteří mají v přístupových právech zvolenou možnost Registrace programu (záložka Další nastavení).
TIP: standardně si program zakoupení služby Podpora a aktualizace umí ověřit automaticky a sám provést aktivaci, avšak v případě blokování automatického ověřování je potřebné ruční potvrzení uživatele.
Máte možnost přímo z tohoto okna přes volbu Zakoupit podporu, zakoupit Podporu a aktualizaci přes zákaznický portál.
Pokud se k Vám faktura nedostala, je možné si ji vyžádat na našem obchodním oddělení.
Kontakt: obchod@money.cz nebo 549 522 511
případně si ji můžete vygenerovat na zákaznickém portálu.
Pokud jste již uhradili službu Podpora a aktualizace a neproběhla automatická aktivace, potvrďte volbu Obnovit podporu. Automaticky se vám spustí Průvodce registrací s přednastavenou volbou Obnovení aktivace. Potvrďte volbu tlačítkem Další, program se spojí s registračním serverem, který odešle do Money S3 nový aktivační kód, který vám prodlouží platnost Podpory a aktualizace.
INFO: aktivaci služby Podpora a aktualizace umíte provést i manuálně v Money S3. Postupujte přes tlačítko na horní liště Money / Pomoc, kontakty / Licenční manažer, záložka Správa licence a tlačítko Obnovit aktivaci. Výsledkem by měla být změna data platnosti služby vpravo nahoře.
V případě problémů s Vaším Money S3 kontaktujte prosím naši Zákaznickou podporu, a to buď písemně přímo v Money S3 přes záložku Money / Zákaznická podpora nebo na podpora@money.cz nebo telefonicky na čísle 549 522 503 (pouze pro uživatele se zaplacenou službou Podpora a Aktualizace).