Potvrzení uhrazené Aktualizace – Obnova služby Aktualizace
Money S3 obsahuje funkci, která upozorní uživatele, aby si zkontrolovali, zda mají zakoupenou a aktivovanou službu Aktualizace pro následující kalendářní rok. První připomenutí se zobrazí na počátku listopadu.
TIP: standardně si program zakoupení služby Aktualizace umí ověřit automaticky a sám provést aktivaci, avšak v případě blokování automatického ověřování je potřebné ruční potvrzení uživatele.
Tlačítko "Koupit aktualizaci" Vás přesměruje na Zákaznický portál, kde je potřeba se přihlásit (nebo si zaregistrovat účet), poté si budete moci fakturu stáhnout, popřípadě vygenerovat fakturu novou:
Fakturu je také možné vyžádat si na našem obchodním oddělení.
Kontakt: obchod@money.cz nebo 549 522 511
případně si ji můžete vygenerovat na zákaznickém portálu jak bylo popsáno již výše.
Pokud jste již uhradili službu Aktualizace a neproběhla automatická aktivace, potvrďte volbu Znovu ověřit. Automaticky se vám spustí Průvodce registrací s přednastavenou volbou Obnovení aktivace. Potvrďte volbu tlačítkem Další, program se spojí s registračním serverem, který odešle do Money S3 nový aktivační kód, který vám prodlouží platnost služby Aktualizace.
INFO: aktivaci služby Aktualizace umíte provést i manuálně v Money S3. Postupujte přes tlačítko na horní liště Money / Pomoc, kontakty / Licenční manažer, záložka Správa licence a tlačítko Obnovit aktivaci. Výsledkem by měla být změna data platnosti služby vpravo nahoře.
V případě problémů s Vaším Money S3 kontaktujte prosím naši Zákaznickou podporu, a to buď písemně přímo v Money S3 přes záložku Money / Zákaznická podpora nebo na podpora@money.cz nebo telefonicky na čísle 549 522 503 (pouze pro uživatele se zaplacenou službou Aktualizace).
