GoPay – propojení s Money S3
Tento návod popisuje propojení Money S3 s platební bránou GoPay.
Ve verzi 23.100 jsme do Money S3 přidali funkci import výpisu přes GoPay. Nastavení je podobné jako při propojení s jinými bankami.
Nastavení
1. Postupujeme přes modrou záložku Money / Možnosti a nastavení / Bankovní účty a pokladny.
2. Tlačítkem Přidat přidáme banku Go Pay a doplníme potřebné náležitosti (zkratka, popis, číslo účtu a kód banky, případně primární účet). Ve spodní části kliknu na trojtečku v řádku Homebanking.
3. Tlačítkem Přidat službu si přidáme službu GoPay a ve Vlastnostech pak doplňujeme informace, které jste obdrželi po registraci na https://help.gopay.com/cs/tema.
Údaje ClientID a ClientSecret a GoID jste obdrželi prostřednictvím SMS před ostrým spuštěním platební brány. V případě, že jste údaje neobdrželi, doporučujeme obrátit se na e-mail GoPay (viz zde).
POZNÁMKA: URL adresa - obsahuje adresu webové služby GoPay. Možnost editovat tyto adresy byla ponechána pouze pro výjimečné případy, pokud by služba GoPay změnila adresu této služby. Důrazně nedoporučujeme adresy měnit. Původní nastavení této adresy obnovíte tlačítkem Výchozí.
Spuštění importu
1. Následně spustíme průvodce importem výpisu přes Účetnictví / Výpis z účtu, kde zvolíme Službu a Nastavení.
2. Nastavíme jakou formou případně za jaké období chceme výpis naimportovat.
3. Nabídne se nám zpracování výpisů.
4. V Nastavení zaúčtování si můžeme nastavit předkontace nebo číselné řady, případně v Konfiguraci párování nastavit jak se bude GoPay párovat.
5. Poslední krok je, jestli chceme zobrazit Výstupní zprávu a kam ji chceme uložit a dáme Dokončit.
Automatizace importu
Import přes GoPay lze automatizovat pomocí modulu S3 Automatic.
Přes Nástroje / S3 Automatic si otevřeme seznam úkolů a tlačítkem Přidat úlohu si přidáme nový úkol GoPay platební brána. Vybereme pro kterou agendu se má úkol provést a doplníme další nastavení v záložce Konfigurace a Časový plán.
Video návod
Pokud dáte přednost video návodu:
V případě problémů s Vaším Money S3 kontaktujte prosím naši Zákaznickou podporu, a to buď písemně přímo v Money S3 přes záložku Money / Zákaznická podpora nebo na podpora@money.cz nebo telefonicky na čísle 549 522 503 (pouze pro uživatele se zaplacenou službou Podpora a Aktualizace).