Hromadné přeúčtování
Hromadná operace pro přeúčtování dokladů je možná na těchto dokladech: Faktury přijaté, Faktury vystavené, Interní doklady, Bankovní doklady, Pokladní doklady, Závazky, Pohledávky a Skladové doklady. V rámci hromadného přeúčtování je potřebné zajistit jedinečný přístup do Money S3.
Hromadně přeúčtovat můžete jen tehdy, když máte dané záznamy označeny přes sloupeček A-Z, následně se Vám tato funkce nabídne k výběru a použití:
V rámci hromadného přeúčtování můžete měnit hlavičku dokladu, případně zaúčtovaní jednotlivých položek:
Od verze 25.600 se k funkci přeúčtování doplnila možnost přeúčtovat banku/pokladnu:
To znamená, že v případě, kdy vyberete nesprávnou zkratku banky - např. je uvedena ČSOB, ale mělo se jednat o FIO, tak zde jednoduše zvolíte správnou banku a předkontaci a vše přeúčtujete.
Příklad:
V seznamu bankovních dokladů vidíte zkratku EBM, ale správná zkratka má být BAN. Nyní si tedy označíte doklady, které potřebujete změnit:
Poté kliknete na hromadné operace a zvolíte hromadné přeúčtování:
V tabulce hromadného přeúčtování si změníte zkratku banky a vyberete předkontaci (pokud řešíte příjmy i výdaje, tak nezapomeňte doplnit i předkontaci pro výdej )
V rámci tohoto otevřeného okénka si můžete spustit test přeúčtování nebo rovnou přeúčtovat doklady.
A následně již máte v bankovních dokladech přeúčtovány veškeré doklady na bance se zkratkou BAN:
S verzí 25.600 přibyla tato funkce i v daňové evidenci, kde můžete hromadně přeúčtovávat doklady stejným způsobem jako v podvojném účetnictví.
Příklad:
Ve fakturách vystavených si budete chtít změnit předkontaci na hlavičce z P504 na P503, protože jste si všimli, že místo zboží máte zvolenu službu. Opět si označíte doklady přes sloupeček A-Z a kliknete na Hromadné přeúčtování:
V tabulce hromadného přeúčtování měníme jen hlavičku dokladu a předkontaci:
Výsledek vidíme na označených dokladech:
V případě problémů s Vaším Money S3 kontaktujte prosím naši Zákaznickou podporu, a to buď písemně přímo v Money S3 přes záložku Money / Zákaznická podpora nebo na podpora@money.cz nebo telefonicky na čísle 549 522 503 (pouze pro uživatele se zaplacenou službou Podpora a Aktualizace).