Jak provést aktualizaci Money S3 – z verze starší než 2 roky
Pokud aktualizaci programu provádíte pravidelně, tak je to jednoduché a zvládne to i běžný uživatel.
Pokud jste ale aktualizaci pár let vynechali, pak je postup z důvodu bezpečného převodu dat komplikovanější.
Aktualizace Money S3 z verze starší 2 let není možná. Důvod je ten, že mezi verzemi často dochází k převodům dat (změna v jejich struktuře, přidání nových tabulek nebo sloupců atd.). Převod přes více let by pravděpodobně nedopadl úspěšně, anebo by data po převodu nebyla korektní.
INFO: pokud se pokusíte instalovat verzi Money S3, která je od Vaší současné verze novější více jak 2 roky, tak vás program upozorní chybovou hláškou a nedovolí vám pokračovat v instalaci.
POZOR: aktualizaci dat v případě přechodu přes více let doporučujeme svěřit do rukou profesionálů, protože pokusy o přechod mohou vést k poškození dat. Jejich následná oprava může být časově náročnější než samotná aktualizace.
Kontaktovat náš můžete na lince technické podpory: 549 522 503 nebo přes podpora@money.cz.
V případě, že se rozhodnete aktualizovat sami, pak doporučujeme dělat co nejmenší rozdíly mezi verzemi – rok, maximálně dva. Po každé instalaci a převodu dat vám doporučujeme spustit celkovou údržbu dat (nabídne se automaticky při prvním spuštění po aktualizaci) a následně jejich zálohu.
Přehled posledních verzí jednotlivých let:
V případě problémů s Vaším Money S3 kontaktujte prosím naši Zákaznickou podporu, a to buď písemně přímo v Money S3 přes záložku Money / Zákaznická podpora nebo na podpora@money.cz nebo telefonicky na čísle 549 522 503 (pouze pro uživatele se zaplacenou službou Podpora a Aktualizace).