Úvod / Návody / Přečíslování dokladů
Napojte se
Nový katalog s doplňky k Money S3
Prozkoumat

Přečíslování dokladů

Díky funkci Přečíslování dokladů dokážete zpětně přečíslovat doklady dle zvolených kritérii.

Může se stát, že naleznete zapadlý pokladní doklad, po jehož zaevidování Vám nesedí číselná řada. Přečíslování dokladů Vám tento nesoulad v seznamu pomůže vyřešit. Funkce je dostupná pro pokladní, bankovní a interní doklady.

V následujícím návodě si na příkladu pokladních dokladů ukážeme postup přečíslování.

1. V seznamu Pokladních dokladů přes kartu Účetnictví / Pokladna / Seznam pokladních dokladů (v případě kompletu Sklad přes kartu Finance / Pokladna / Seznam pokladních dokladů) jsou doklady, u kterých číslování neodpovídá datové posloupnosti.

blank

Doklad CP23007 by podle data měl následovat za CP23003.

2. Označíte doklady, které chcete přečíslovat (pokud chcete označit všechny doklady, pomůže Vám volba + na numerické klávesnici).
Pozor – pokud máte rozdílnou řadu pro příjmy a pro výdaje, doporučujeme vyfiltrovat pouze danou číselnou řadu pomocí Jednoduchého filtru. Funkci Filtrovaní spustíte volbou Jednoduchý filtr na horní liště a zvolíte možnost Jen typ dokladu a zvolíme požadovaný Druh dokladu).blank3. Označené doklady seřadíte podle pole, dle kterého chcete doklady přečíslovat, např. Datum platby.

Na horní liště zvolíme Hromadné operace / Hromadné přečíslování dokladů.

blank

 

TIP: Pokud tuto volbu nemáte přístupnou (volba je zašedlá), je nutné funkci povolit v Přístupových právech. Je nutné přes kartu Money / Možnosti a nastavení / Přístupová práv otevřete Váš účet a na záložce Další nastavení zakliknete volbu Hromadné přečíslování.
blank

4. Otevře se Vám okno Hromadné přečíslování dokladů, kde vyberete Číselnou řadu, kterou se označené doklady přečíslují a dále číslo od kterého číslování začne (pole Číslovat od).

blank

Volbou Test přečíslování můžete otestovat, zda přečíslování neskončí chybou a zda není v nastavení něco, co by znemožnilo přečíslování provést.

Volbou Přečíslovat doklady program nejprve provede zálohu dat a následně spustí samotné přečíslování.

Po skončení doporučujeme ve spodní části Protokol o přečíslování zkontrolovat, zda přečíslování proběhlo korektně.

  • Byly tyto informace užitečné?
  • AnoNe

V případě problémů s Vaším Money S3 kontaktujte prosím naši Zákaznickou podporu, a to buď písemně přímo v Money S3 přes záložku Money / Zákaznická podpora nebo na podpora@money.cz nebo telefonicky na čísle 549 522 503 (pouze pro uživatele se zaplacenou službou Podpora a Aktualizace).

Napojte se
Nový katalog s doplňky k Money S3
Prozkoumat
Zavřít reklamu
Napojte se
Nový katalog s doplňky k Money S3