Tisky při odchodu zaměstnance

Co vše je nutné vytisknout při odchodu zaměstnance?

Tento postup je shodný pro použití v podvojném účetnictví i daňové evidenci.

Při odchodu zaměstnance jste povinni předat Potvrzení o zaměstnání (Zápočtový list) a Potvrzení o zdanitelných příjmech.

  • Než přistoupíte k tisku, na Kartě zaměstnance / Pracovní poměry musíte na daném pracovním poměru doplnit datum odchodu.
  • Oba tyto formuláře vytisknete přímo z nabídky Režie / Zaměstnanci / Tisk a export / Další sestavy / Potvrzení o zaměstnání (Zápočtový list) a Režie / Zaměstnanci / Tisk a export / Daňové sestavy / Potvrzení o zdanitelných příjmech.
  • Využili jste i zadání odpracované doby z předchozího zaměstnaní. Při nastavení tisku Zápočtového listu doplníte požadované údaje dle skutečnosti (např. způsob odchodu, dosažené vzdělání atd.).
  • Po doplnění potvrdíte Tisk.
  • Při zpracování Potvrzení o zdanitelných příjmech (zálohová daň) musíte dbát na to, aby bylo správně v záhlaví formuláře vyznačeno, že poplatník podepsal prohlášení a ve spodní části formuláře vyplněno, že roční zúčtování daně nebylo provedeno. Pak přistoupíte k volbě Tisk.

 

  • Byly tyto informace užitečné?
  • AnoNe

V případě problémů s Vaším Money S3 kontaktujte prosím naši Zákaznickou podporu, a to buď písemně přes Zákaznický portál, nebo telefonicky na čísle 549 522 503 (pouze pro uživatele se zaplacenou službou Podpora a Aktualizace).

Minikurz online

Buďte
u toho