Aktuální informace k současné situaci – naše služby  |změny pro podnikatele

SmartHUB s.r.o.

Poskytujeme nadstandardní komplexní služby. Dokážeme dokonale využít informační technologie za účelem maximální efektivity a komfortu zákazníka při vedení účetnictví. Díky synergii našich znalostí a zkušenostem z praxe, jsme schopni nabídnout unikátní komplexní služby, které jinde nenajdete. Neváhejte nás kontaktovat.

Kontaktní údaje

Adresa: K lánu 502/5,
Praha, 16000
IČ: 29143501
Telefon: 778004006
E-mail: pavel.ruzek@smarthub.cz
Web: http://www.smarthub.cz

Služby

  • Vedení účetnictví

Činnosti

  • Daň z nemovitosti,
  • Daň z přidané hodnoty,
  • Daň z příjmů fyzických osob,
  • Daň z příjmů právnických osob,
  • Daňová evidence,
  • Intrastat,
  • Neziskové organizace,
  • Silniční daň,
  • Spotřební daň,
  • Účetnictví

Certifikace

  • Certifikovaný profesionál Money S3,
  • Implementační partner Money S4,
  • Konzultační a prodejní centrum Money S3

Informace k současné situaci

V souvislosti se šířením onemocnění COVID-19 jsme přijali potřebná interní opatření k eliminaci možné nákazy, a tak většina našich zaměstnanců v současnosti pracuje z domu.

Chceme vás však ujistit, že naše služby držíme na stejné úrovni, na jakou jste zvyklí. To se nezmění ani v případě, že by opatření vlády trvalo delší dobu. Zákaznická podpora našich produktů bude fungovat beze změn. Každý všední den budou naši konzultanti od 8 do 17 hodin vyřizovat Vaše telefonické i písemné dotazy na:

Na linkách zákaznické podpory Money S3 a Prodejna SQL jsme připraveni vám poradit se všemi změnami v podnikatelském prostředí, které souvisejí s opatřeními vlády. Aktuální opatření sledujeme každý den.

Aktuální informace k současné situaci vám budeme přinášet také na našem blogu.