Servis

Zapomeňte na nepraktickou papírovou evidenci reklamací a usnadněte si servisní agendu pomocí modulu Servis. Snadno s ním evidujete a řídíte veškeré činnosti, které souvisí se servisem, reklamacemi a opravami. Přizpůsobí se přitom jakémukoliv odvětví - od řešení reklamací v e-shopech přes servis bílé techniky až po opravy automobilů.

U každé reklamace můžete sledovat historii oprav u daného klienta i jeho platební morálku. Faktury a související doklady pak vystavíte třeba z mobilního telefonu.

Pomůže se sledováním reklamací u vás i u dodavatelů

Modul nabízí agendy nejen pro vyřizování záručního i pozáručního servisu a reklamací, ale také pro sledování oprav zadaných u vašich dodavatelů. Proto v něm najdete dva seznamy:

  • Servis
  • Opravy

V seznamu Servis evidujete hlavně zboží, které u vás reklamují zákazníci.

Opravy pak slouží ke sledování reklamací, které uplatňujete vy vůči dodavateli. Navíc máte možnost evidovat i reklamace zakoupeného majetku.

Popis modulu

Zjednodušení práce s modulem Servis

Úpravou přichystaných šablon si evidenci servisu v Money S3 přizpůsobíte na míru podle své servisní strategie, opravovaného zboží nebo svých potřeb a zvyklostí. A díky zobrazení historie oprav a operací bude servisní agenda u daného výrobku mnohem jednodušší.

Servis je provázaný s ostatními moduly Money S3, a proto je veškerá evidence oprav a servisu naprosto snadná. Po zadání základních informací modul automaticky načte dostupné údaje z ostatních částí systému a vy je tak nemusíte ručně vypisovat. Modul Servis za vás doplní například údaje o zákazníkovi nebo o opravovaném zboží.

Automaticky vloží také většinu údajů do záznamu o opravě, a to včetně možnosti volby subdodavatelské spolupráce. A vy jen dopíšete provedený úkon.

Fakturujte přímo z modulu

Díky propojení s dalšími moduly přímo ze Servisu také vystavíte fakturu nebo včas zjistíte, zda máte na skladě dostatek náhradních dílů. K jednotlivým reklamacím můžete přidělit řadu údajů. Například:

  • popis závady,
  • stav předmětu,
  • odhad ceny,
  • informace o předání,
  • fotografie závady.

Získáte přehled o historii i stavu oprav

Ke každé reklamaci navíc jednoduše přidělíte konkrétního pracovníka. Vždy tak víte, kdo je za ni odpovědný.

Servis vám dá také dokonalý přehled o aktuálním stavu oprav i jejich historii. Požadované informace navíc dostanete opravdu rychle. Ať už hledáte opravy podle zboží nebo zákazníka, vše dohledáte během tří vteřin.

Detailní dokumentaci k modulu Servis si můžete stáhnout ZDE.

Získejte modul Servis během chvíle

Modul Servis koupíte za 3 990 Kč bez DPH. Objednejte si jej přímo přes Zákaznický portál, nebo na našem obchodním oddělení na tel.: 800 776 776.

Výhody modulu můžete bezplatně využívat ve verzi Money S3 Start.

Modul si můžete pořídit ke Kompletům: