Servis

Zapomeňte na nepraktickou papírovou evidenci reklamací a usnadněte si servisní agendu pomocí modulu Servis. Snadno s ním evidujete a řídíte veškeré činnosti, které souvisí se servisem, reklamacemi a opravami. Přizpůsobí se přitom jakémukoliv odvětví - od řešení reklamací v e-shopech přes servis bílé techniky až po opravy automobilů.

U každé reklamace můžete sledovat historii oprav u daného klienta i jeho platební morálku. Faktury a související doklady pak vystavíte třeba z mobilního telefonu.

Pomůže se sledováním reklamací u vás i u dodavatelů

Modul nabízí agendy nejen pro vyřizování záručního i pozáručního servisu a reklamací, ale také pro sledování oprav zadaných u vašich dodavatelů. Proto v něm najdete dva seznamy:

  • Servis
  • Opravy

V seznamu Servis evidujete hlavně zboží, které u vás reklamují zákazníci.

Opravy pak slouží ke sledování reklamací, které uplatňujete vy vůči dodavateli. Navíc máte možnost evidovat i reklamace zakoupeného majetku.

Popis modulu

Zjednodušení práce s modulem Servis

Úpravou přichystaných šablon si evidenci servisu v Money S3 přizpůsobíte na míru podle své servisní strategie, opravovaného zboží nebo svých potřeb a zvyklostí. A díky zobrazení historie oprav a operací bude servisní agenda u daného výrobku mnohem jednodušší.

Servis je provázaný s ostatními moduly Money S3, a proto je veškerá evidence oprav a servisu naprosto snadná. Po zadání základních informací modul automaticky načte dostupné údaje z ostatních částí systému a vy je tak nemusíte ručně vypisovat. Modul Servis za vás doplní například údaje o zákazníkovi nebo o opravovaném zboží.

Automaticky vloží také většinu údajů do záznamu o opravě, a to včetně možnosti volby subdodavatelské spolupráce. A vy jen dopíšete provedený úkon.

Fakturujte přímo z modulu

Díky propojení s dalšími moduly přímo ze Servisu také vystavíte fakturu nebo včas zjistíte, zda máte na skladě dostatek náhradních dílů. K jednotlivým reklamacím můžete přidělit řadu údajů. Například:

  • popis závady,
  • stav předmětu,
  • odhad ceny,
  • informace o předání,
  • fotografie závady.

Na kartě Servisu zadáte, zda se jedná o záruční či pozáruční servis, popis závady, předpokládanou cenu nebo přijatou zálohu. Položku servisu můžete zadat jako novou položku, položku prodeje (zobrazí se seznam všech prodejních dokladů pro výběr) nebo zásobu ze skladu. Způsob vyřízení položky vybíráte z možností: výměna zboží, vrácení peněz, oprava, zamítnuto.

Zobrazit obrázek v plné velikosti

Získáte přehled o historii i stavu oprav

Ke každé reklamaci navíc jednoduše přidělíte konkrétního pracovníka. Vždy tak víte, kdo je za ni odpovědný.Servis vám dá také dokonalý přehled o aktuálním stavu oprav i jejich historii. Požadované informace navíc dostanete opravdu rychle. Ať už hledáte opravy podle zboží nebo zákazníka, vše dohledáte během tří vteřin.

Karta položky servisu

Detailní dokumentaci k modulu Servis si můžete stáhnout ZDE.

Získejte modul Servis během chvíle

Modul Servis koupíte za 3 990 Kč bez DPH. Objednejte si jej přímo přes Zákaznický portál, nebo na našem obchodním oddělení na tel.: 800 776 776.

Výhody modulu můžete bezplatně využívat ve verzi Money S3 Start.

Modul si můžete pořídit ke Kompletům: