Upgrade Windows – doporučené kroky pro Money S3
Aby byly Vaše údaje v Money S3 v pořádku, před upgradem doporučujeme provést tyto kroky.
Před upgradem:
-
vytvořit zálohu všech agend, společných dat a formulářů (doporučujeme umístit zálohy dat také mimo počítač, který budete upgradovat)
-
deaktivovat licenci Money S3 (přes Money/Nápověda, kontakty/Licenční manažer/Správa licence/Deaktivovat)
Po úspěšném dokončení upgradu Windows:
-
přeinstalovat Money S3 kompletním instalačním balíkem aktuální verze
-
při prvním spuštění aktivovat licenci Money S3
-
provést kontrolu dat
Upozornění: V praxi jsme u zákazníků po přechodu na novější Windows zaznamenali, že operační systém občas náhodně změnil nastavená přístupová práva k některým složkám na disku. Proto doporučujeme také:
-
zkontrolovat, zda zůstala zachována přístupová práva v systému Windows pro složku, kde jsou umístěna data (zvlášť pokud jsou data mimo veřejné složky)
-
při síťové instalaci způsobem server–klient navíc na serveru zkontrolovat nastavení sdílení složky DATA a jak na serveru, tak na klientech ověřit nastavení výjimek ve firewallu (buď Windows Firewall, nebo příslušného antivirového programu) pro povolení komunikace na portu 511 pro TCP – na tomto portu komunikuje Licenční server
Pro podrobnější postup prací, popisující zálohu dat a přeinstalaci Money S3, klikněte zde.
V případě problémů s Vaším Money S3 kontaktujte prosím naši Zákaznickou podporu, a to buď písemně přímo v Money S3 přes záložku Money / Zákaznická podpora nebo na podpora@money.cz nebo telefonicky na čísle 549 522 503 (pouze pro uživatele se zaplacenou službou Aktualizace).