Odesílání výplatních lístků zaměstnancům z Money S3
Aby bylo možné odesílat výplatní lístky přímo ze systému Money S3 svým zaměstnancům, je potřeba mít nastaveného poštovního klienta. Obecný návod na jeho nastavení najdete zde, v případě, že používáte Gmail, naleznete pak jeho přesné nastavení zde.
Jakmile máte poštovního klienta nastaveného, zadejte na kartě zaměstnance e-mailovou adresu, na kterou se má výplatní lístek odeslat.

Po doplnění e-mailu můžete na záložce Zaúčtování, PIN zadat vlastní PIN, nebo si nechat PIN vygenerovat programem:

Jakmile máte tyto kroky hotové, stačí kliknout na tlačítko „Odeslat PIN“ – tím zaměstnancům rozešlete jejich PIN k výplatním lístkům:

Po vygenerování mezd označte zaměstnance, kterým chcete výplatní lístek odeslat, a zvolte možnost Mail PDF. U volby Mail PDF si můžete vybrat, zda chcete odeslat zkrácenou nebo plnou verzi výplatního lístku:

Po kliknutí na vybranou formu výplatního lístku se zobrazí vzor e-mailové zprávy:

Pokud je zaškrtnuto políčko „Před odesláním otevřít karty poštovních zpráv“, jednotlivé výplatní lístky se otevřou a bude nutné je odeslat ručně. Pokud políčko není zaškrtnuté (čtvereček je prázdný), zprávy se po kliknutí na „Odeslat zprávu“ rozešlou automaticky.
V případě problémů s Vaším Money S3 kontaktujte prosím naši Zákaznickou podporu, a to buď písemně přímo v Money S3 přes záložku Money / Zákaznická podpora nebo na podpora@money.cz nebo telefonicky na čísle 549 522 503 (pouze pro uživatele se zaplacenou službou Aktualizace).