Úvod / Návody / Office 365 (OAuth2) - nastavení posílání mailů z Money S3
Napojte se
Nový katalog s doplňky k Money S3
Prozkoumat

Office 365 (OAuth2) - nastavení posílání mailů z Money S3

    Návod popisuje nastavení Poštovního klienta Money S3 s napojením na Office 365 pomocí nového ověření SaslOAuth20. Pro využití nové možnosti napojení je potřebná verze Money S3 24.950.  Možnost napojení pomocí Uživatelského jména a hesla je zatím stále dostupná.

    Podrobnější návod na nastavení Poštovního klienta Money S3 najdete zde.

    Nastavení v Money S3:

    1. Nastavení najdeme přes  Money / Možnosti a nastavení / Uživatelská konfigurace, kde nahoře vpravo klikneme na ikonu Ostatní a z roletkové nabídky vybereme možnostPoštovní klient S3 – nastavení

    postovy-klient

    1. V okně Poštovní klient S3 – nastavení  je nutné zadat na záložce Obecné  následující hodnoty.

    Adresa SMTP Serveru: smtp.office365.com

    Port: 587

    Typ zabezpečení:  Auto – dosadí se automaticky po výběru ověření.

    Typ ověření:  SaslOAuth20

    Uživatelský účet:  Váš e-mail

     

    ClientID:  získáte z Vašeho Office365 účtu (Client ID = ID aplikace). Postup popisujeme níže.

    Client Secret:  zůstane prázdné

    Oblast přístupu (scope):  výchozí - https://outlook.office.com/SMTP.Send

    Adresa pro ověření uživatele: výchozí https://login.microsoftonline.com/c04fa98d-fc3f-5555-91b2-4xcaae930efb/oauth2/v2.0/authorize . Tučně zvýrazněný text je Vaše jedinečné ID. ID adresáře (tenanta) se rovná Adresa pro ověření uživatele.

    Adresa pro přesměrování:  výchozí - http://localhost/

    Adresa pro získání tokenu: výchozí - https://login.microsoftonline.com/c04fa98d-fc3f-5555-91b2-4xcaae930efb/oauth2/v2.0/token  Tučně zvýrazněný text je Vaše jedinečné ID.
    ID adresáře (tenanta) se rovná Adresa pro získání tokenu

    postovy-klient

    1. V okně Poštovní klient S3 – nastavení  je potřeba zadat v záložce Identifikace odesílatele následující hodnoty. E-mail pro identifikaci se musí shodovat s e-mailem pro přihlašování. Vše si můžete ověřit s tisknutím tlačítka Test spojení.

    postovy-klient

    1. Po vyplnění všech potřebných údajů dáme Autorizace účtu. V daný moment se Vám spustí průvodce, kde zadáte Váš e-mail a heslo. Pomocí aplikace Authenticator si přidáte daný účet dle pokynů na obrazovce. Pokud autorizace prošla v pořádku, tak Vám průvodce potvrdí správnou autorizaci. Po stisknutí tlačítka Hotovo, Money napíše „Autorizace účtu byla úspěšně provedena“.

    postovy-klient
    postovy-klient

    Office 365 - povolení SMTP přístupu k účtu:

    1. Na odkaze https://cdx.transform.microsoft.com se přihlásíte a zadáte svoje údaje k e-mailu.
    2. postovy-klient

    3. Po přihlášení přes My Environments / Create Tenant vytvoříte projekt.
    4. postovy-klient

    5. V Create a Tenant vybereme lokaci a poté vybereme Microsoft 365 Enterprise Demo Content a klikneme na Create Tenant. Pro vytvoření je nutné odsouhlasit podmínky užívání.
    6. postovy-klient

      postovy-klient

      postovy-klient

    7. Poté zkopírujte heslo a admin email do poznámkového bloku. V novém okně si buď znovu otevřete stránku https://cdx.transform.microsoft.com a přihlaste se pod údaji, které se Vám vytvořily a které jste si zkopírovaly do poznámkového bloku, popřípadě tento krok lze udělat pomocí Admin Portal, do kterého se dostanete přes Expiration Data / Admin Portal.
    8. postovy-klient

      postovy-klient

      postovy-klient

    9. Po přihlášení si do svého mobilního zařízení nainstalujte aplikaci Microsoft Authenticator, ve které budete postupovat dle pokynů v prohlížeči.
    10. postovy-klient

    11. V nainstalované aplikaci poté dle pokynů vyberte pracovní nebo školní účet. Při kliknutí na další se Vám v prohlížeči nabídne QR kód, který naskenujete v mobilní aplikaci. V mobilní aplikaci poté dáte Dokončit s tím se účet přidá.
    12. postovy-klient

      postovy-klient

    13. Pokud postupuje dle pokynů v prohlížeči a v mobilní aplikaci, na konci máte nový účet úspěšně přidán.
    14. postovy-klient

      postovy-klient

    15. Po kliknutí na tlačítko Hotovo, Vás přesměruje do Admin portálu, kde poté nastavujete projekt.
    16. postovy-klient

    17. Poté přes Users / Activate vybereme uživatele / Mail / Manage email apps
    18. postovy-klient

    19. V Manage email apps zaškrtneme Authenticated SMTP a klikneme Save changes
    20. postovy-klient

    Office 365 - zprovoznění propojení účtu s Money S3

    1. Na odkaze https://portal.azure.com/ kliknete na Spravovat Microsoft Entra ID a poté kliknete na Zobrazení.
    2. postovy-klient

    3. V levém menu Spravovat / Registrace aplikací / Nová registrace.
    4. postovy-klient

    5. V registrovat aplikaci zadáme jméno aplikace (např. Money S3), v identifikátoru URI vybereme možnost „Veřejný klient nebo nativní (mobilní a desktopová zařízení)“ a zadáme adresu http://localhost . Po vyplnění klikneme na Zaregistrovat.
    6. postovy-klient

      postovy-klient

    7. Po zaregistrování aplikace, klikneme v levém menu opět na Správa / Certifikáty a tajné kódy / Nový tajný kód klienta. Do popisu zadáme SecretID a klikneme na Přidat. Poté se nám přidá tajný kód do seznamu „Tajné kódy klienta (1)".
    8. postovy-klient

      postovy-klient

      postovy-klient

      postovy-klient

    9. Dále je nutné přidat oprávnění přes levé menu klikneme na Správa / Oprávnění rozhraní API / Přidat oprávnění.
    10. postovy-klient

    11. V požádat o oprávnění rozhraní API zvolíme Microsoft Graph a poté Delegovaná oprávnění.
    12. postovy-klient

      postovy-klient

    13. V Seznamu oprávnění poté sjet dolů a najít SMTP (Seznam oprávnění je v abecedním pořadí). Poté v SMTP zaškrtnout možnost SMTP.Send a zvolit Přidat oprávnění.
    14. postovy-klient

      postovy-klient

    15. Po přidání oprávnění se opět vrátíme na „Oprávnění rozhraní API“, kde klikneme na „Udělit souhlas správce pro Contoso“. Ve vyskakovacím okně Potvrzení o uděleném souhlasu správce klikneme na ANO.
    16. postovy-klient

      postovy-klient

    17. Po potvrzením souhlasu se nám zaktualizovat stav na „Uděleno pro Contoso
    18. postovy-klient

    19. V levém menu poté přejdeme na Přehled, kde se nám vytvořily informace pro ID aplikace (klienta) a ID adresáře (tenanta). Tyto údaje využijeme pro propojení v Money S3 v Nastavení poštovního klienta.
    20. postovy-klient

      postovy-klient

    • Byly tyto informace užitečné?
    • AnoNe

    V případě problémů s Vaším Money S3 kontaktujte prosím naši Zákaznickou podporu, a to buď písemně přímo v Money S3 přes záložku Money / Zákaznická podpora nebo na podpora@money.cz nebo telefonicky na čísle 549 522 503 (pouze pro uživatele se zaplacenou službou Podpora a Aktualizace).

    Napojte se
    Nový katalog s doplňky k Money S3
    Prozkoumat
    Zavřít reklamu
    Napojte se
    Nový katalog s doplňky k Money S3