Inbox

  • Elektronická archivace přijatých dokladů
  • Automatické vyčítání dat z faktur
  • Rychlé a jednoduché filtrování dokladů

Centrální e-mailová schránka pro sběr a vyčítání dokladů

Ico-centralni_emailova_schranka
Centrální e-mailová schránka

Přijaté doklady od všech klientů sbíráte na jednom místě, kde je v nich pořádek.

Ico-elektronicky_archiv
Elektronický archiv

Schránka zároveň slouží jako bezpečný a legislativně platný archiv.

Ico-automaticke_vycitani_udaju
Automatické vyčítání údajů

Modul automaticky vyčte data z přijatých dokladů a na jedno kliknutí je přenesete do účetnictví.

Ico-vycteni_mnoha_formatu
Vyčtení mnoha formátů

Inbox vyčte přijaté doklady ve formátech ISDOC, PDF, JPEG i všechny doklady opatřené QR kódem.

Ico-inbox_plus
Inbox Plus

Díky volitelné funkci s technologií Rossum vyčtete i doklady ve strojově nečitelných formátech.

Ico-jednoduche_filtrovani
Jednoduché filtrování

Konkrétní doklady v Inboxu jednoduše vyhledáte pomocí filtrů.

Zdarma
15minutová ukázka modulu Inbox

Jak to vypadá v modulu Inbox

Prohlédněte si, jak fungují nejoblíbenější funkce modulu.

Elektronický archiv

Díky modulu Inbox nemusíte skladovat doklady papírově ani po složkách či e-mailech. Všechny doklady máte přehledně a bezpečně archivované elektronicky na jednom místě v Money S3.

Inbox má podobu centrální e-mailové schránky v rámci účetního programu, do které vám chodí všechny doklady od klientů, obchodních partnerů i přeposlané doklady od zaměstnanců. Pokud vám doklady doposud chodily na více e-mailů, můžete je do Inboxu přesměrovat.

V Inboxu se zobrazují také vzájemné vazby dokladů. Když vám do Inboxu dorazí doklad a systém jeho data vyčte, hned vidíte, na které doklady navazuje. A můžete se na ně prokliknout.

blank

Automatické vyčítání údajů z faktur

Modul Inbox z dokladů automaticky vyčte údaje a následně je na pár kliknutí přenesete do účetnictví. Díky tomu ušetříte čas, který byste jinak strávili přepisováním dokladů.

Inbox načte údaje z:

  • dokladů ve formátu ISDOC (standardizovaný český formát, který podporuje většina účetních a fakturačních programů a ERP systémů),
  • dokladů ve formátu ZUGFerD/Faktur-X (standardizovaný formát německých a francouzských faktur),
  • dokladů s QR kódem
  • a dokladů v nestandardizovaných formátech (PDF, JPEG, PNG apod.).

Vyčtené údaje pak můžete na jedno kliknutí zaúčtovat například jako:

  • faktury,
  • závazky,
  • výdajové pokladní doklady,
  • dodací listy
  • nebo objednávky.

Doklady, jejichž data Inbox automaticky zpracoval, označí fajfkou. Takže máte přehled, které doklady už jsou zpracované a které musíte přepsat ručně.

blank

Filtrování dokladů

V dokladech v Inboxu můžete filtrovat stejně jako v jiných částech účetního programu Money S3. Díky tomu najdete jakýkoliv doklad do minuty.

Doklady si vyfiltrujete například podle:

  • jména odesílatele,
  • e-mailu odesílatele,
  • předmětu,
  • času přijetí,
  • adresy,
  • dokladů, které jste v Inboxu ještě nezaúčtovali,
  • a dalších filtrů.

Filtry můžete libovolně kombinovat a výsledky tím ještě více zkonkrétníte.

blank

Vyčítání dat pomocí AI

Inbox si poradí i s doklady ve strojově nečitelném formátu. Například naskenovanými nebo ručněmi vyfocenými doklady ve formátech PDF, JPEG nebo PNG.

Pro tyto účely využívá Inbox technologii Rossum, která z dokladů vyčtení údaje pomocí umělé inteligence.

Tato funkce je volitelná a cena za její využití je 5 Kč za každý doklad. Částku vám vždy vyfakturujeme zpětně dle skutečného využití.

blank

Máte zájem o modul Inbox?

Modul Inbox si můžete pořídit za 990 Kč bez DPH / agendu / rok. K této ceně se připočítává 5 korun za každý doklad, ze kterého si necháte vyčítat data pomocí AI funkce Rossum. Fakturace takto vyčtených dokladů se děje zpětně jednou měsíčně na základě reálného využití.

Modul si objednejte na čísle 549 522 511 nebo vyplňte nezávazně objednávkový formulář.

Objednejte nezávazně

    Odesláním souhlasíte s našimi zásadami pro zpracování osobních údajů.

    Modul si můžete pořídit k některému z kompletů: