• Domů > Návody > Návod na využívání Internetové technické podpory a Objednávky servisu

Návod na využívání Internetové technické podpory a Objednávky servisu

Pro uživatele licencovaných produktů Money S3, kteří mají zakoupenu službu Podpora a aktualizace, jsme na našich webových stránkách připravili možnost on-line Internetové technické podpory a zadání Objednávky servisu. Zde najdete k těmto službám podrobný návod.

Internetová technická podpora

Na adrese https://zakportal.money.cz naleznete přihlášení do Zákaznického portálu. Pro přihlášení je potřeba zadat uživatelské jméno a heslo.

Druhou možnost připojení máte přímo v Money S3. Na hlavní ploše otevřete kartu Money / Nápověda, kontakty. Po stisknutí odkazu On-line technická podpora lze po přihlášení zadat nový dotaz.

On-line technická podpora

 

Spustí se váš internetový prohlížeč přímo na stránce podpory.

Zákaznický portál

Zde se můžete přihlásit podle Uživatelského jména. Pokud jste dosud neprovedli registraci účtu, je nutné ji provést přes tlačítko Registrace.

Registrace

Vyplněné údaje odešlete pomocí tlačítka Odeslat. V tuto chvíli přijde na vaši emailovou adresu potvrzení přihlašovacích údajů a současně v emailu najdete odkaz k aktivaci vašeho účtu.

Registrace

Registrace

Po založení uživatelského účtu tedy nejprve zkontrolujte vaši emailovou schránku a proveďte aktivaci vašeho účtu.

Po aktivaci vašeho uživatelského účtu se již přihlašujete na podporu vašim jménem a heslem. Po přihlášení lze vybrat požadovaný produkt. Po přihlášení se zobrazí všechny dotazy pro daného uživatele. Volbou Nový dotaz můžete poslat váš dotaz na technickou podporu.

Dotaz na technickou podporu

K vašemu dotazu můžete také připojit soubor, jeho velikost nesmí přesáhnout 1MB. Pokud nemáte zakoupenou službu Podpora a aktualizace, můžete na technickou podporu zaslat pouze jeden dotaz.

Objednávka servisu

Přímo z našich webových stránek https://zakportal.money.cz/Service/Default.aspx si můžete objednat servis. Druhou možnost zadání máte přímo v Money S3. Na kartě Money / Nápověda, kontakty. Po stisknutí odkazu On-line objednávka servisního zásahu lze po přihlášení zadat nový požadavek.

Objednávka servisu

Karta servisního zásahu

  • Byly tyto informace užitečné?
  • AnoNe

V případě problémů s Vaším Money S3 kontaktujte prosím naši Zákaznickou podporu, a to buď písemně přes Zákaznický portál, nebo telefonicky na čísle 549 522 503 (pouze pro uživatele se zaplacenou službou Podpora a Aktualizace).