• Domů > Návody > Návod na využívání Internetové technické podpory a Objednávky servisu

Návod na využívání Internetové technické podpory a Objednávky servisu

Publikováno 09. 10. 2012

Pro uživatele licencovaných produktů Money S3, kteří mají zakoupenu službu Podpora a aktualizace, jsme na našich webových stránkách připravili možnost on-line Internetové technické podpory a zadání Objednávky servisu. Zde najdete k těmto službám podrobný návod.

Internetová technická podpora

Na adrese http://zakportal.money.cz naleznete přihlášení do Zákaznického portálu. Pro přihlášení je potřeba zadat uživatelské jméno a heslo.

Druhou možnost připojení máte přímo v Money S3. Na hlavní ploše otevřete kartu Money / Nápověda, kontakty. Po stisknutí odkazu On-line technická podpora lze po přihlášení zadat nový dotaz.

On-line technická podpora

 

Spustí se váš internetový prohlížeč přímo na stránce podpory.

Zákaznický portál

Zde se můžete přihlásit podle Uživatelského jména. Pokud jste dosud neprovedli registraci účtu, je nutné ji provést přes tlačítko Registrace.

Registrace

Po založení vašeho uživatelského účtu se již přihlašujete na podporu vašim jménem a heslem. Po přihlášení lze vybrat požadovaný produkt. Po přihlášení se zobrazí všechny dotazy pro daného uživatele. Volbou Nový dotaz můžete poslat váš dotaz na technickou podporu.

Dotaz na technickou podporu

K vašemu dotazu můžete také připojit soubor, jeho velikost nesmí přesáhnout 1MB. Pokud nemáte zakoupenou službu Podpora a aktualizace, můžete na technickou podporu zaslat pouze jeden dotaz.

Objednávka servisu

Přímo z našich webových stránek servis.old.money.cz si můžete objednat servis. Druhou možnost zadání máte přímo v Money S3. Na kartě Money / Nápověda, kontakty. Po stisknutí odkazu On-line objednávka servisního zásahu lze po přihlášení zadat nový požadavek.

Objednávka servisu

Karta servisního zásahu