S novou verzí 20.500 v Money S3 přinášíme i velkou novinku, která vám usnadní řešení servisních zásahů s naší zákaznickou podporou. Pro úsporu času i vaše větší pohodlí jsme integrovali TeamViewer, aplikaci pro vzdálený přístup, přímo do Money S3.
Servisní zásahy, vyžadující vzdálené připojení na váš počítač, umíme řešit efektivněji. Nemusíte už nic instalovat, nyní vám budou stačit jen tři jednoduché kroky.
Kliknete na Money -> Nápověda, kontakty -> TeamViever – vzdálený servisní zásah. Potom už konzultantovi jen nadiktujete kód, který se vám zobrazí na obrazovce a následně už se konzultant může pohybovat ve vašem prostředí Money S3.
Celé propojení nyní nezabere více než 20 vteřin.
Přesvědčte se o tom v krátkém videonávodu:
Věříme, že toto vylepšení oceníte a budete ho v rámci standardních servisních zásahů i preventivních servisních prohlídek rádi využívat.
Byly informace v článku užitečné?
Hodnocení pouze pro uživatele našeho blogu.
Aktualizujte si své Money S3
Stáhněte si poslední verzi Money S3 přes zákaznický portál.