Od tvůrců úspěšného účetního programu

Novinky z Money / Produktové novinky/Vyzkoušejte si Inbox zdarma ještě do konce ledna a využijte 30% slevu

Vyzkoušejte si Inbox zdarma ještě do konce ledna a využijte 30% slevu

Vyzkoušejte si Inbox zdarma ještě do konce ledna a využijte 30% slevu
Vyzkoušejte si Inbox zdarma ještě do konce ledna a využijte 30% slevu

Obsah

    Modul Inbox je chytré řešení pro práci s podnikovými doklady. Šetří hodiny času a zbaví podnik zbytečného papírování. Není divu, že o vyzkoušení tohoto nástroje projevila řada z uživatelů Money S3 ke konci loňského roku podstatný zájem. Patříte mezi ně, ale modul jste ještě neměli čas vyzkoušet? Je čas. Do konce ledna totiž platí pro všechny akce 30 % na jeho zakoupení.

    Řešení 3 v 1 pro vaše doklady – to je modul Inbox

    Z uživatelského hlediska, lze modul Inbox vnímat v první řadě jako výraznou pomoc pro všechny, kteří si chtějí usnadnit nebo zefektivnit práci s jejich přijatými podnikovými doklady, a to hned ze 3 důvodů. Modul Inbox:

    1. Představuje elektronickou schránku (něco jako e-mail), která slouží pro jednotný příjem dokladů jak od dodavatelů, tak od vlastních zaměstnanců.
    2. Je místem, které lze využívat jako plnohodnotný elektronický archiv pro všechny přijaté podnikové doklady.
    3. Slouží jako funkcionalita systému Money S3, která umožňuje automatické vyčítání dokladů, které poté uživatel pouze zaúčtuje – a to na pár kliknutí.

    Modul Inbox zkrátka v podniku propojuje schránku, archiv a čtečku dokladů do jednoho systému – na jedno místo. 

    Řada uživatelů modul Inbox do svého systému Money S3 již implementovala a aktivně ho využívá. Jak hodnotí svou zkušenost s Inboxem paní Lenka Zvolánková (manažerka účetního týmu z účetní kanceláře BDO)?

    Zkušenosti s Inboxem: Lenka Zvolánková z BDO

    Stačí 10 minut a pochopíte, jak Inbox v systému Money S3 funguje

    Nový modul Inbox se uživatelům Money S3 objeví v záložce Nástroje, po jeho rozkliknutí se přehledně na jednom místě zobrazí všechny přijaté dokla 

    Mezi doklady lze snadno filtrovat, dohledávat konkrétní informace, a pokud doklad dorazí v některém ze standardizovaných formátů, tak je systém dokáže i automaticky vyčítat, tedy importovat potřebná data do vzniklé faktury. Odpadá tak nutnost doklady ručně přepisovat.

    Upozornění: Mezi standardizované formáty dokumentů prozatím patří ISDOC, ZUGFerD/Faktur-X a QR kód.

    Vložte libovolné faktury a zjistěte, jak vyčítání funguje:

    Vložte libovolné faktury a zjistěte,
    kolik z nich vám umí Inbox vyčíst:
    Klikněte zde, nebo přetáhněte vaše
    faktury sem
    z Xvložených faktur vám Inbox automaticky vyčte data zY fakturZkusit znovu

    V Inboxové schránce lze vidět na jednom místě seznam zpráv v podobě:

    • Od koho zpráva dorazila
    • Předmět zprávy
    • Druh přiloženého dokladu
    • A další…

    V tomto seznamu si uživatel může nastavit hlavičku podle toho, jaké sloupce chce mít zobrazeny tak, aby měl po ruce přesně ty informace, které ho zajímají. Zároveň zprávy v něm lze jednoduše aktualizovat.

    Modul nabízí také možnost „vazby“, která umožňuje zobrazit propojení dané zprávy s již existujícím dokladem v systému Money S3 (např. s již přijatou fakturou). Nedochází tak k systémovým duplicitám.

    Jak s Inboxem začít krok za krokem?

    Návod k modulu Inbox v Money S3

    Konkrétní postup práce v Inboxu je blíže popsán i v tomto návodu.

    Využijte 30% slevu na nový modul Inbox

    Jak jsme avizovali na začátku, řada uživatelů systému Money S3 projevila zájem modul Inbox vyzkoušet již koncem loňského roku, kdy se zaregistrovali do speciální akce bezplatného vyzkoušení modulu s platností do konce ledna. Pokud patříte mezi ně a modul Inbox jste ještě nevyzkoušeli, tak směle do toho!

    Sleva 30 % se uplatňuje z běžné ceny modulu 990 Kč bez DPH / agendu v Money S3 / rok. Akce platí na poptávky přijaté do 31.1. 2023 telefonicky na 800 776 776 nebo přes formulář:


      Odesláním souhlasíte s našimi zásadami pro zpracování os. údajů.

      Často kladené otázky

      S aktivním využíváním modulu se však pojí také následné doplňující dotazy uživatelů. Přinášíme vám souhrn těch nejčastějších, nad kterými možná uvažujete i vy sami, a to včetně odpovědí od našich specialistů, které by vám mohly pomoct v rozhodování:

      Služba, která zajišťuje vyčítání dat je umístěna v Azure, což je cloudové úložiště poskytované společností Microsoft. Fyzicky se jedná o jejich datacentra, která musí splňovat velmi přísné bezpečnostní podmínky. Mnohem vyšší, než je uživatel schopen zajistit na svém počítači.

      Omezení je 150 terabytů na jednu agendu, což je tak velký objem dat, že se k němu pravděpodobně ani vzdáleně nepřiblížíte. Není se tedy nutné obávat, že by Vám kapacita Inboxu nestačila.

      Ano. Pokud však nechcete měnit svou nynější, na kterou vám vaši partneři posílají doklady, není to problém – jednoduše vše přesměrujete v nastavení na novou adresu inboxu.

      Je nutné říci, že nyní lze v modulu Inbox PDF fakturu přijmout, jen není možné její automatické vyčtení. Existuje však výjimka, pokud faktura ve formátu PDF obsahuje QR kód, modul Inbox by jej měl detekovat a vyčíst. O obecné funkcionalitě vyčítat data z dokladů PDF samozřejmě do budoucna uvažujeme.

      Byly informace v článku užitečné?

      Hodnocení pouze pro uživatele našeho blogu.

      Ano
      Ne

      Sledujte podobné články na naší

      Facebookové stránce
      Nejbližší webináře

      Legislativní novinky pro účetní
      a podnikatele.

      Spokojení nebo zdarma
      Ukázat všechny