Aktuální informace k současné situaci – naše služby  |změny pro podnikatele

Děkujeme za váš zájem o Money S3 Start. Instalační program se právě stahuje do vašeho počítače.

Co dál?

  • Po stažení soubor spusťte a postupujte podle pokynů průvodce instalací.
  • Poté si můžete nastavit systém a funkce Money S3 dle svých potřeb. Budete-li s tímto krokem potřebovat pomoc:
Návody Technická podpora Školení
prohlédněte si návody na webové stránce Money S3 zavolejte na naši zákaznickou linku na čísle 800 776 776 přijďte na některé z našich propracovaných školení

Stáhli jste si Money S3 Start poprvé?

Pak se můžete těšit na seriál rad a tipů, který vám budeme pravidelně posílat na e-mail. Dozvíte se v něm, jak si v Money S3 usnadnit práci, a podrobně vám představíme jednotlivé funkce.

ico-2

Pomůže vám zákaznická podpora

Přechod na nový účetní rok, nastavení funkcí nebo pomoc, kdykoliv je potřeba. To je jen krátký výčet situací, se kterými vám pomůže naše zákaznická podpora. Tu pro vás máme telefonickou a internetovou - přes Zákaznicky portál. Pokud si stáhnete a registrujete bezplatnou verzi Money S3 Start, můžete využít telefonickou zákaznickou podporu po dobu 6 měsíců.

Jako uživatel Money S3 se můžete kdykoliv přihlásit na některé z našich propracovaných školení - pro začátečníky i pokročilé. Pro začátek vám pomůžou dva návody, se kterými můžete začít:

Nezapomeňte na limity bezplatné verze

Stáhli jste si verzi Money S3 Start, která podléhá následujícím limitům pro počet evidovaných dokladů:

  • 500 záznamů do účetního deníku
  • 500 skladových pohybů
  • 200 adres
  • 15 mezd
  • 500 položek objednávek/nabídek
  • 50 dokladů a 50 záznamů u zásob při importu z Excelu
  • 20 cestovních příkazů v Knize jízd a cestovních náhrad

Po překročení některého z limitů se na tiskových sestavách objeví nápis „neplatné” a celá agenda se za 30 dnů uzamkne pro tvorbu a editaci záznamů. Oproti plné verzi můžete v Money S3 Start vytvořit pouze jednu agendu.

Vyberte si z placených kompletů

Informace k současné situaci

V souvislosti se šířením onemocnění COVID-19 jsme přijali potřebná interní opatření k eliminaci možné nákazy, a tak většina našich zaměstnanců v současnosti pracuje z domu.

Chceme vás však ujistit, že naše služby držíme na stejné úrovni, na jakou jste zvyklí. To se nezmění ani v případě, že by opatření vlády trvalo delší dobu. Zákaznická podpora našich produktů bude fungovat beze změn. Každý všední den budou naši konzultanti od 8 do 17 hodin vyřizovat Vaše telefonické i písemné dotazy na:

Na linkách zákaznické podpory Money S3 a Prodejna SQL jsme připraveni vám poradit se všemi změnami v podnikatelském prostředí, které souvisejí s opatřeními vlády. Aktuální opatření sledujeme každý den.

Aktuální informace k současné situaci vám budeme přinášet také na našem blogu.