Jednou z našich klíčových priorit je, abyste se vy, zákazníci Money S3, měli v případě dotazů či potíží vždy na koho obrátit. Právě proto klademe extrémní důraz na zákaznickou podporu, která každý rok pomůže desetitisícům z vás.
Téměř 50 000 hovorů a přes tisíc konzultací
Jen za poslední rok jsme na zákaznické lince odbavili 47 816 telefonických hovorů, vyřídili 4 404 vašich písemných dotazů a v 1 160 případech jsme vám pomohli formou osobní či vzdálené individuální konzultace.
„Z vaší zpětné vazby vyplývá, že 93 % z vás je s telefonickou podporou velmi spokojeno.“
Ivan Zelenák
ředitel zákaznické podpory
Zároveň děláme všechno pro to, aby vám zákaznická podpora byla k dispozici právě ve chvíli, kdy ji nejvíce potřebujete. Na telefonickou linku se na první pokus dovoláte s 96–99 % úspěšností a na spojení s operátorem průměrně čekáte jen půl minuty. Po telefonu přitom vyřešíme většinu rychlých dotazů a z vaší zpětné vazby vyplývá, že 93 % z vás je s telefonickou podporou velmi spokojeno.
Se složitějšími dotazy, které není možné vyřešit po telefonu, vám pomáháme pomocí vzdáleného připojení přes Team-Viewer a ve specifických případech pak formou individuální konzultace. Platí, že s pomocí těchto nástrojů jsme schopni vyřešit prakticky kterýkoliv váš problém.
Například v uplynulém roce jsme vám nejčastěji pomáhali s:
- aktualizací systému,
- přeinstalací Money S3 z jednoho počítače na druhý,
- převodem dat z jiného systému do Money,
- nastavením homebankingu,
- úpravou tiskových formulářů,
- přepočtem pořizovacích cen ve skladu,
- založením nového roku
- nebo obnovením zálohy dat.
Nová školení i další servisní prohlídky
Na druhou stranu si dobře uvědomujeme, že nejlepší je, když se na zákaznickou podporu vůbec nemusíte obracet, protože vše ohledně Money S3 dokážete vyřešit sami.
Proto každý rok pořádáme sérii školení, jejichž nabídku neustále aktualizujeme na základě toho, co vás nejvíce zajímá. Přidali jsme hojně žádané Školení majetku a v říjnu 2018 pak spustili nové školení s názvem Editor formulářů.
Pro váš velký zájem jsme v červenci a srpnu uspořádali také oblíbené Letní servisní prohlídky Money S3, v rámci kterých kontrolujeme například:
- stav instalace systému,
- správnost a integritu dat,
- nastavení tiskových výstupů
- nebo správnost postupů práce.
To vše s jediným cílem – abyste s Money S3 pracovali tak efektivně, jak jen to je ve vašem případě možné.
Do budoucna další videonávody
Na našem YouTube kanále Solitea, a.s. najdete přehledné videonávody, pomocí kterých například snadno založíte nový účetní rok nebo si správně nastavíte homebanking. Mnohá videa mají tisíce zhlédnutí a věříme, že vám s řadou věcí pomohou.
Za celou zákaznickou podporu Money S3 děkuji za vaši důvěru a těším se, co nás společně čeká v příštím roce.
Byly informace v článku užitečné?
Hodnocení pouze pro uživatele našeho blogu.
Aktualizujte si své Money S3
Stáhněte si poslední verzi Money S3 přes zákaznický portál.