Obnovte si každý rok službu Podpora a Aktualizace a mějte jistotu, že váš pokladní systém bude připraven reagovat na všechny legislativní změny, budete mít k dispozici všechny nové funkce a v případě nesnází vám pomůže zákaznická podpora.
Díky službě Podpora a Aktualizace:
Budete připraveni na všechny legislativní novinky, které zákonodárci připraví během celého roku. Všechny změny vždy rychle implementujeme do systému. | Budete mít k dispozici všechna nová vylepšení. Pravidelně rozšiřujeme Prodejnu o nové funkce, které vám usnadní každodenní práci. | Budete mít k dispozici rychlou zákaznickou podporu. Naši konzultanti vám budou odpovídat každý všední den po telefonu i písemně. |
Přečtěte si více o službě Podpora a Aktualizace
Váháte, zda se Podpora a Aktualizace 2021 vyplatí?
Podívejte se, co všechno přinesla v roce 2020
Zrychlení programu Se všemi pokladními místy můžete snadno a rychle komunikovat přímo z Money S3 (platí pro uživatele Prodejny S3). |
||
Rychlou změnu DPH V pokladní části nově naleznete tlačítka pro rychlou změnu DPH. Jedno kliknutí a máte vystaráno. |
||
Podporu vah dle WELMEC K Prodejně můžete připojit váhy CAS ER PLUS online a urychlit tak prodej. |
||
Bezobalový prodej Nově snadno prodáte zboží do zákaznického obalu/nádoby. Prodejna si poradí i s více druhy zboží v jedné nádobě. |
||
TeamViewer implementovaný v programu Při vzdáleném servisním zásahu již nemusíte stahovat TeamViewer ručně. Snadno jej spustíte přímo z pokladní nebo manažerské části Prodejny. |
Za službu Podpora a Aktualizace zaplatíte jednou a máte vystaráno na celý rok.
Získejte ze své Prodejny maximum
se službou Podpora a Aktualizace 2021
Službu Podpora a Aktualizace si můžete objednat e-mailem
nebo telefonicky na čísle 549 522 511
Chcete vědět více? Kontaktujte nás na bezplatné lince 549 522 511
a vysvětlíme Vám vše potřebné.
Byly informace v článku užitečné?
Hodnocení pouze pro uživatele našeho blogu.