Servisní zásahy, vyžadující vzdálené připojení na váš počítač, umíme řešit efektivněji. Nemusíte už nic instalovat, nyní vám budou stačit jen tři jednoduché kroky.
Kliknete na Money -> Nápověda, kontakty -> TeamViever – vzdálený servisní zásah. Potom už konzultantovi jen nadiktujete kód, který se vám zobrazí na obrazovce a následně už se konzultant může pohybovat ve vašem prostředí Money S3.
Celé propojení nyní nezabere více než 20 vteřin.
Přesvědčte se o tom v krátkém videonávodu:
Věříme, že toto vylepšení oceníte a budete ho v rámci standardních servisních zásahů i preventivních servisních prohlídek rádi využívat.
OSVČ jako hlavní podnikatelská činnost Do této kategorie spadáte, pokud je podnikání vaší hlavní pracovní…
Všechny fyzické i právnické osoby podléhají dani z příjmů. Některé příjmy jsou ale od daně…
Podávání daňového přiznání k dani z příjmů Dle zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění…
1) Uveďte všechny zdanitelné příjmy Máte-li povinnost odevzdat daňové přiznání, musíte do něj uvést všechny…
Pojďme si společně připomenout, kdy fyzickým osobám vzniká povinnost podat daňové přiznání k dani z…
Položky snižující základ daně – poskytnutá bezúplatná plnění (dary) Pokyn GFŘ D-59 uvádí doplnění a…
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.
Cookie policy