Servisní zásahy, vyžadující vzdálené připojení na váš počítač, umíme řešit efektivněji. Nemusíte už nic instalovat, nyní vám budou stačit jen tři jednoduché kroky.
Kliknete na Money -> Nápověda, kontakty -> TeamViever – vzdálený servisní zásah. Potom už konzultantovi jen nadiktujete kód, který se vám zobrazí na obrazovce a následně už se konzultant může pohybovat ve vašem prostředí Money S3.
Celé propojení nyní nezabere více než 20 vteřin.
Přesvědčte se o tom v krátkém videonávodu:
Věříme, že toto vylepšení oceníte a budete ho v rámci standardních servisních zásahů i preventivních servisních prohlídek rádi využívat.
Náklady v provozní oblasti Účtová skupina 50 – Spotřebované nákupy 501 – Spotřeba materiálu Na tento…
Účtová skupina 55 – Odpisy, rezervy, komplexní náklady příštích období a opravné položky v provozní činnosti…
Druhové členění nákladů Hovoříme-li o druhovém členění nákladů, resp. členění nákladů dle druhu, jedná se…
Souvztažnosti účtů – účtová osnova, účtové třídy a skupiny Souvztažnost účtů, respektive účetního zápisu znamená…
Ukončení podpory aktualizací pro vybrané operační programy Jak jsme již informovali v předchozích měsících, nová…
Režie Mzdy Na kartě Režie / Zaměstnanci / Tisk a export je nové tlačítko Úřad…
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.
Cookie policy