Aktuální informace k současné situaci – naše služby  |změny pro podnikatele

CRM systém

Co je to CRM systém?

CRM systém je informační systém, do kterého firma zapisuje veškeré informace o svých klientech – kontakty, obchodní aktivity, hotové i rozpracované zakázky, tržby, ziskovost atp.

Díky CRM systému firma dokonale zná své zákazníky, může jim připravovat nabídky na míru, zlepšovat vzájemné vztahy a vytěžovat z nich vyšší zisk. Je totiž levnější udržet si stávajícího zákazníka než získat nového. Základní funkce CRM zvládají i systémy Money S4 a Money S5.

Informace k současné situaci

V souvislosti se šířením onemocnění COVID-19 jsme přijali potřebná interní opatření k eliminaci možné nákazy, a tak většina našich zaměstnanců v současnosti pracuje z domu.

Chceme vás však ujistit, že naše služby držíme na stejné úrovni, na jakou jste zvyklí. To se nezmění ani v případě, že by opatření vlády trvalo delší dobu. Zákaznická podpora našich produktů bude fungovat beze změn. Každý všední den budou naši konzultanti od 8 do 17 hodin vyřizovat Vaše telefonické i písemné dotazy na:

Na linkách zákaznické podpory Money S3 a Prodejna SQL jsme připraveni vám poradit se všemi změnami v podnikatelském prostředí, které souvisejí s opatřeními vlády. Aktuální opatření sledujeme každý den.

Aktuální informace k současné situaci vám budeme přinášet také na našem blogu.