Aktuální informace k současné situaci – naše služby  |změny pro podnikatele

Souhrnné hlášení

Co je to souhrnné hlášení?

Plátci DPH, kteří dodávají zboží do jiného státu Evropské unie nebo v něm poskytují služby, mají povinnost podat takzvané souhrnné hlášení. Tento dokument slouží státu k tomu, aby si ověřil, že plátci zdanili své příjmy, které jim plynuly ze zemí Evropské unie.

Souhrnné hlášení podává nejčastěji plátce, který:

  • do jiného státu dodal zboží nebo poskytl službu klientovi registrovanému k dani v jiném členském státě EU,
  • odeslal obchodní majetek do jiného členského státu.

Souhrnné hlášení se podává pouze tehdy, když má poplatník údaje nutné k vykázání – nikdy se nepodává prázdné souhrnné hlášení. Identifikované osoby podávají hlášení měsíčně, ostatní měsíčně nebo čtvrtletně.

Informace k současné situaci

V souvislosti se šířením onemocnění COVID-19 jsme přijali potřebná interní opatření k eliminaci možné nákazy, a tak většina našich zaměstnanců v současnosti pracuje z domu.

Chceme vás však ujistit, že naše služby držíme na stejné úrovni, na jakou jste zvyklí. To se nezmění ani v případě, že by opatření vlády trvalo delší dobu. Zákaznická podpora našich produktů bude fungovat beze změn. Každý všední den budou naši konzultanti od 8 do 17 hodin vyřizovat Vaše telefonické i písemné dotazy na:

Na linkách zákaznické podpory Money S3 a Prodejna SQL jsme připraveni vám poradit se všemi změnami v podnikatelském prostředí, které souvisejí s opatřeními vlády. Aktuální opatření sledujeme každý den.

Aktuální informace k současné situaci vám budeme přinášet také na našem blogu.